zwanger en bloed?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Cheyenne1234, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Eindelijk zijn we zwanger na een een 4e tp van een cryo..

Vanmiddag bij het plassen had ik een beetje waterig helderder bloed, en nu als ik ga plassen heb ik telkens bruin bij het afvegen?

Verder heb ik erg veel last van me rug en had ik vanmiddag flinke buikkrampen, is iemand hier bekend mee????

Maak me zo ontzettend veel zorgen !!

Gr cheyenne

2. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

3. Zazou00

Zazou00 Actief lid

16 feb 2015
    117
    0
    0
    NULL
    Belgiƫ
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb toch al vaak gelezen dat het mogelijk is.
    Tot 7 weken ongeveer, als de placenta is gevormd dacht ik.
    Zolang je geen hevige buikpijn hebt of echt heel veel bloed verliest, zou ik me niet teveel zorgen maken. (Gemakkelijk gezegd natuurlijk)
    Indien je dat wel hebt zou ik even contact opnemen met de dokter of gyne.

Oh ik lees dat je krampen had, maar ik bedoel echt aanhoudende pijn ;)

Proficiat in elk geval :)

4. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij een bloeding is het altijd 50/50. Maar omdat jij nu aan geeft dat je ook wel wat krampen hebt raad ik je eigenlijk toch zeker wel aan om even contact op te nemen met je verloskundige!

Veel sterkte toegewenst!

5. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het zieknhuis gebeld en zij zeiden dat het niet iets hoefde te beteken tenzij het vergelijkbaar werd met een menstruatie...

Ik heb ook maar 1 veegde bloed gehad en daarna bruin dus ik heb geen idee wat ik hiermee aanmoedigen

Gr

6. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat klinkt inderdaad niet als een bloeding waar jij je zorgen om moet maken. Probeer je te ontspannen en te genieten van je kleine die in je groeit!

(Als je meer bloed gaat verliezen, helderrood en krampen begint te krijgen dan zou ik wel weer even aan de bel gaan trekken.!)

Liefss

7. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    toen ik zwanger was 5 jaar geleden had ik in week 5 plots dat ik 1x veel bloed verloor en daarna een beetje met alleen afvegen.....geen krampen gehad.
    bleek niets aan de hand te zijn.

8. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt voor jullie reactie's... ik zal het denk ik gewoon moeten afwachtten heb nu alleen nog een beetje bruin tijdens het afvegen dus hoop dat dat snel stopt

Gr

9. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ik denk ook dat jij tot het zien van dat bloed nergens last van had en daarna ben je overal op gaan letten.... Ik zeg niet dat je het verbeeld, maar jed bent er ineens mee bezig en dat valt alles je op ;)

Ik zeg nog steeds gefeliciteerd met je zwangerschap. Je bent gewoon hartstikke zwanger tot t tegendeel bewezen is. Gebeurt dat, kan je het toch niet tegenhouden... Is vrij makkelijk gezegd, maar misschien helpt een nuchtere kijk :)

Fijn weekend.

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb precies hetzelfde..ben nu 5+1 en sinds gisteren wat bruin bloed bij r afvegen. Vanmorgen toen ik naar de wc ging ineens rode vegen op mn wc papier. Daarna was het over. Net gewandeld en net weer een veeg op t wc papier. Tsjonge echt niet tof..maakt je echt super onzeker ondanks je weet dat het vaker voorkomt en niks te beteken heeft.

Ik heb een aanhoudende stekende pijn bij mn eierstok maar gelukkig geen kramp.

11. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je wordt er ook heel onzeker van!!
    Echt vreselijk die onwetendheid, heb vandaag helemaal geen pijn gehad alleen maar bruin als ik ging plassen dus weet het echt niet meer....

12. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je je te veel zorgen maakt. Kun je altijd nog een vervroegde echo aanvragen.

Sterkte!

13. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Cheyenne, gefelicteerd en ik hoop dat de druppels en vegen weg zijn gebleven simds je laatste post.
    Hier ook dezelfde ervaring, rond vijf weken wat vergelijkbare vegen, en met 8 weken nogmaals (was zelfs na de eerste echo, ik scheet echt in mn broek). Echt naar, want je wordt er inderdaad ontzettend onzeker van en dat gespannen gevoel neemt je genieten een beetje weg. Ik had trouwens ook buikpijnen, misschien zelfs nog vd heftige punctie, maar achteraf ws ook de toen al uitzettende baarmoeder.
    Maar eind goed al goed... ze trappelt er nu rustig los.

Veel geluk

14. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee het is nog steeds niet weg heb nog steeds bruine vegen... geen rood bloed..

En heb nog steeds oplopende zwangerschapstest. .. ik ga ook morgen bellen of ik eerder mag komen dan 7 mei maar wordt er inderdaad nerveus van en durf absoluut niet te genieten...

15. Mamavangend86

15 dec 2014
    49
    0
    0
    Verzorgend IG
    Coevorden
    Hey lieverd,

Ik heb het vorige week gehad.. s avonds ineens heftige krampen, bloedstolsels te grote als een manderijn. Dacht echt dit is voor bij. Mocht gelukkig zelfde avond op echo komen en tot onze verbazing waren er twee met een super stevig kloppend hartje.. Daarna nog bloed verloren.. helder rood maar geen krampen.. sinds twee dagen is het ook weg..
    Donderdag weer een echo.. spannend dus..

Wil je absoluut geen valse hoop geven maar bij iedereen is het echt anders! Ik heb inmiddels contact met een verloskundige uit Engeland (hun zijn veel verder dan Nederland) en zij had me uitgelegd dat een hematoom kon zijn. Komt vaker voor en hier zeggen ze gewoon het is een miskraam.. maar goed lang verhaal! Wat ik wil zeggen.. Never give up hope!!

Dikke knuffel

16. Mamavangend86

15 dec 2014
    49
    0
    0
    Verzorgend IG
    Coevorden
    Hoi cheyene Hoe is het nu met je?

17. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Het gaat goed heb er geen last meer van... dankjewel voor het vragen :)

Hoe gaat het met jou las je onderschrift.. wat erg!
    Hoop dat het een beetje met je gaat!!

Groetjes

18. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Goed om te lezen!

Deel Deze Pagina