Heeeeeelp! Ik heb me suf gezocht op internet. Wie weet een site/winkel met leuke BETAALBARE positiekleding?
Ligt er aan wat je betaalbaar vindt. Veel van de webwinkels zoals Neckermann, Bon Prix en Otto (vooral Bon Prix) zijn vaak een stuk goedkoper dan de meeste andere winkels, hoewel het wel erg kan liggen aan de soort kleding of het merk in de winkel. Ik vind hun assortiment positiekleding echter redelijk beperkt, en niet altijd echt flitsend. Soms zit er wel echt wat leuks tussen. Anders misschien marktplaats? Ik heb daar zelf nog niet gekeken, maar ik ken wel mensen die daar tijdens de zwangerschap goedkope kleding hebben kunnen vinden.
Hey Ladies! Ik shop zelf altijd bij H&M en Zara en Sting. H&M heeft altijd weinig. De sites die je noemt heb ik inderdaad al eens bekeken. Het is precies wat je zegt, niet echt flitsend... Onbegrijpelijk eigenlijk, positiekleding is nog steeds vaak duf...
Vreselijk! Ben wat dat betreft blij dat mijn zwangerschap er bijna op zit. Sjonge, het is lastig om écht iets leuks te vinden. En dat terwijl ik er normaal helemaal niet super-hip bij loop, ik ga echt niet mee met de (extreme) trends. Ik slaagde wat jeans betreft bij de H&M, heb 2 dezelfde en die heb ik werkelijk afgedragen. Een gewone witte positie-broek die niet doorschijnt heb ik niet gevonden. Overigens heb ik vorige week een hele leuke blouse/tuniek gekocht bij de H&M. Twijfelde of ik het zou doen, aangezien het nog maar voor een paar weken is. Maar het feit dat hij leuk was gaf al de doorslag, haha. Heb een aantal shirts van mama-licious en Esprit. Verder kon ik voor jurken goed slagen bij Promiss, ze hebben daar stofjes die erg mooi vallen, ook over een zwangere buik. Love 2 wait heeft ook mooie spullen, maar vind ik vaak aan de dure kant. Maar verder? Pff, hopeloos!
Hahhaha, echt he? Ja, dat zijn ook de merken waar ik steeds op uit kom! Krijg enorm de behoefte er iets mee te doen. Ik denk echt dat het storm loopt al iemand leuke positiekleding voor HM prijs gaat maken! Ik stem voor!
Ja, of de Hema! Daar heb ik ook regelmatig op de site gekeken, en kwam steeds tot de conclusie dat ze eigenlijk niets hebben. Het Hema-concept zou echt voor leuke en betaalbare kleding kunnen zorgen in mijn ogen.
Ja, ik had gehoopt dat ze bij Hema een beetje leuke basics zouden hebben. Mijn moeder stelde overigens voor om wat oude broeken die ik niet van plan was nog veel te dragen, een beetje open te knippen (zoveel als nodig is) en er dan zo'n buikband in te naaien. Dan heb je gewoon je eigen kleding (beetje versleten geeft niet want het is toch maar voor even), die je neem ik aan dan toch leuk vind, en het is ook niet duur.
Misschien heb je wat aan deze sites.. Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind Outlet met goedkope positiekleding en zwangerschapskleding | Outlet Procent | Positiekleding
Zoek eens op google bij positie outlet. Ik ben zelf ook opzoek naar betaalbare dingen, en ook wel een aantal leuke en betaalbare kleding gevonden. Succes met je zoek tocht!