Ik heb al een namenlijstje voor onze jongen.. Maar DE naam zit er niet tussen. Veel namen van de lijst komen van hier op het forum maar wie weten weten jullie nog leuke suggesties! Dit is mijn lijst: Lucas Fabian Matteo / Mattheo Olivier Julius Veel te kort nog! Oh en als jullie een kindje hebben met een van deze namen, zijn jullie er nog blij mee? Zoals Matteo/Mattheo moet je dat vaak spellen?
Erg leuke namen. Ik neem aan als je een naam hebt gekozen je daar geen spijt van hebt/krijgt. Van te voren weet je dat een kindje een moeilijk schrijfbare (is dit een woord ) naam moet spellen. Om deze reden zou ik niet kiezen voor Matteo. Namen welke ik nog op erg leuk zijn (in hopelijk jullie stijl). Luca Tobias Daniel Succes ermee!
Leuk lijstje, wat vind je van: Arthur Adam Felix Rudolf Nathan Benjamin Simon David Marcus Midas Robin Tobias Ruben
Aaron, Aron Bastiaan Benjamin Chris Casper Daniël David Dorian Florian, Floran Floris Hessel Hidde Hugo Jasper, Jesper Jonah Julian Joris Marijn Matthijs Matthias Maurits Pepijn Raphael, Rafael Rogier Ruben Rutger Samuel Silvijn Silvan Simon Thijmen Tobias, Thobias Thomas
Dit is mijn lijst: Lucas - leuk Fabian - leuk Matteo / Mattheo - mwa Olivier - mooi!! Julius - mooi! Andere ideeen: David Nathan Daniël Chris Noah Julian Jonah Jonas Simon Jonathan Tobias Leon Benjamin Samuel Manuel Arthur Victor Oskar Rogier Sebastiaan