Dat denk ik soms ook, mijn schoonmoeder heeft ook oorlog meegemaakt, en is als overblijfsel daarvan echt heel raar/obsessief met veel dingen. Mijn oma trouwens ook, zij overleed in 2000 en toen mijn moeder en tante haar huis leeghaalden vonden ze echt dingen als pakken Sunlight zeep uit de jaren 60 en jampotjes (ongeopend) uit de jaren 70 enzo
O ik bedoelde het echt vanuit het perspectief van een zeventigjarige met spaargeld hoor! Ik leef zelf wel redelijk zuinig maar probeer ook leuke dingen te doen nu het kan. Mijn zuinigheid komt ook voort uit dat ik erg weinig affiniteit heb met geld en financiën, en dan lijkt zuinig aan doen een slimme strategie. Maar ik bedoelde geenszins dat de vraag wat te doen met je spaargeld als je bejaard bent voor iedereen een relevant dilemma is.
Toen mijn oma overleed vonden we overal briefjes geld in boeken. Dus de boekenkast opruimen was wel even een klusje want we konden niets zomaar weggooien.
Sowieso begreep ik niet goed waarom hij juist zo geschikt zou zijn voor die functie, dat bleek nergens uit. Ben dus benieuwd wie ze nu gaan bellen.
https://www.ad.nl/politiek/opnieuw-ontaardt-verkenning-in-chaos-pvver-van-strien-stapt-op-gesprekken-vandaag-geschrapt~a0b259e6/
Ja heerlijk, lekker stabiel begin weer. Hoop dat er echt iemand anders dan weer een PVV'er aangesteld wordt.
Een goed begin is t halve werk... Ach joh ze hebben nog zo'n dino die al twee eerdere lastige formaties vlot heeft getrokken. Al betwijfel ik of PVV akkoord gaat met een PvdA'er.
Ik denk dat een groot deel van de achterban het ook wil. Daarom ben ik benieuwd wat ze gaat doen. Ik hoop uiteraard dat ze haar poot stijf houdt, maar ik twijfel er aan.
Nee daar gaat hij nooit mee akkoord: linkse indoctrinatie he. Een VVD'er zou hij misschien wel wat vinden, in de hoop dat Yesilgoz toch mee doet. En trapt Tjeenk Willink daar in, de vorige formatie met PVV vond hij denk ook geen succes.
Het is de gewoonte dat de informateur van de grootste partij komt. Dus moet Geert net zo lang zoeken tot hij een geschikt iemand binnen zijn partij vindt. Het vervelende is alleen dat ik denk dat PVV stemmers het geen bal kan schelen of iemand van fraude wordt verdacht, zo lang het maar geen fraude is die hen raakt. Of iemand die iets wettigs doet wat hen wel negatief raakt in hun perceptie, zoals een particuliere verhuurder. Dan is het land te klein Maar fraude met onderzoeksgelden? Dat is alleen een probleem in Den Haag bij de andere partijen, niet bij de PVV.
Klopt, ik weet dat het de gewoonte is. Ik ben alleen bang dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg om een PVV te vinden die niets op zn kerfstok heeft