tweede keer anders!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Alita, Nov 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    :( Ohhhhh.... Hier ook.... Ik word langzaam gek.

Ik heb al twee dagen een ongesteldheidsgevoel en gister ineens schreeuwende honger (echt dat ik bijna flauwviel) terwijl ik al maanden aan het lijnen ben en wel dagen minder heb gegeten. En nu de hele tijd rommelen daaronder, echt zo'n ongesteldheidsgevoel.

Ik heb mezelf nog zo voorgenomen me niet meteen de eerste ronde te laten meeslepen, maar jawel hoor, het is weer aan de hand... :)

Natuurlijk zou ik ook eerder ongesteld kunnen worden, maar ik heb altijd een cyclus van 28 dagen, dus korter kan haast niet (heb ik ook nog nooit gehad) en dat zou trouwens voor mij dan ook een teken van een vmk zijn.

Nu heb ik het weer! Echt zo'n zere buik - van die weeen zeg maar, haha. :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ppf ik heb echt ***gedroomd, heb het warm een weeïg gevoel in mijn baarmoeder met steekjes, een soort van steekjes in mijn borsten, rare kop alsof ik gezopen heb.....zou het??!!
    Maar ja als het niet zo zou zijn gewoon doorgaan!!!

Hoe is het met jullie?

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hier af en toe nog wat weeig in de maag, maar wel een stuk minder en heel af en toe gevoelige borsten... Msischien toch nog niet deze maand....

Mocht ik donderdag nog niet ongi zijn ga ik denk ik toch wel vast testen... hihi ;)

4. Alita

Alita Niet meer actief

oeeh kun je je niet bedwingen marywoods?
    Ik ga echt tot mijn nod wachten in ieder geval en mischien wel een dagje extra maar of dat lukt hihih
    Ik voel toch echt van alles maar ik hoop zo dat het raak is zou erg leuk zijn...

5. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    spannend bij jullie meiden,

hier ook anders dan bij de 1e zwangerschap. Toen moest en zou ik zwanger worden en t liefste NU.
    Nu wil ik ook graag weer zwanger worden, maar heb meer zoiets van: t komt wanneer t moet komen. Gek he?

Lichamelijk is t ook anders: je relativeert idd veel meer. Moe? weinig geslapen. etc.etc.
    Ook geef ik nog bv.
    Heb veel meer last van mijn ongi, voel eisprng juist beter (als t tenminste eisprong is) en heb de week voor mijn nod veel meer kwaaltjes dan bij de 1e.

Wat zit een vrouwenlijf toch raar in elkaar.

Hop dat jullie kwaaltjes bij een zwangerschap horen...

Share This Page