He meiden, Vorige week had ik na het plassen een beetje helderrood bloed (paar druppels) en rood slijm. ik kreeg toen een echo waar ze geen oorzaak konden vinden. Zonet weer rood slijm. Verder geen bloeddruppels ofzo, Maar toch zit het me niet lekker. Hoe kan dat nou! Bij dochter nooit iets gehad. Ik voel de baby ook nog niet. Geen gekriebel niets. De placenta ligt dit keer voor dat wel. iemand ervaring? Volgende week heb ik weer een afspraak bij de VK. nu bellen heeft niet veel zin lijkt me dus vandaar dat ik het hier even vraag.
Zou nu bellen. Ik heb het gehad bij 14 weken en is afgekomen. Neem het zekere vor het onzekere en even laten onderzoeken.
Klinkt als de slijmprop. Ben hem bij de 2e verloren met 27 wk en met 31 wk brak mijn water. Bij de 2e verloor ik hem 1 dag voor de bevalling. Volgens mijn zij ze toen dat als je hem verliest voor 35 wk dat je wel moet bellen. Succes
Ik heb het ook gehad. mocht de volgende dag langs komen voor een echo, ze hebben de baarmoederhals gecheckt en uitstrijkje genomen voor soa's. kwam verder niets uit..
De hele slijmprop kan het niet zijn. Daarvoor was het te weinig denk ik. maar de slijmprop maakt zichzelf aan toch of moet ik nu bang zijn Ik ben op vakantie. Heel irritant nu. De vk hier had de echo vorige week ook al gedaan. En zei bellen met bloedverlies (menstruatie hoeveelheid of als ik me zorgen maak) Maar dit was rood slijm.
Ik hoop dat je dan een lekkere nachtrust hebt. Wie weet voel je je morgen weer anders, zo niet, lekker bellen, dat had de vk toch gezegd tegen je!
Was het slijm (afscheiding) met bloed of wat het echt bloedslijm? Met de placenta voor heb je volgens mij meer kans op licht bloedverlies .... Ik heb dat in elk geval wel gehad meeerdere keren, vaak na seks
Slijm met bloed dan. Ik weet het verschil eigenlijk niet Nu niets meer. En volgens mij voelde ik wat babyduwtjes uurtje geleden. bedankt voor jullie reacties!
misschien laagliggende placenta... dat gaan ze met de 20 weken echo ook wel zien, dat kan bloedingen veroorzaken, heb ik ook.... niet leuk!
Ik had hier 2 weken geleden ook last van, gewoon in 1 keer bij het toiletbezoek. Vriendlief en ik in paniek dus wij bellen met de verloskundige. Bleek dat we te harde sex hadden gehad, door de betere doorbloeding in de baarmoeder kan er wat bloed meekomen. Groetjes Pindatjuh
Ik heb het ook gehad, eerste keer door laagliggende placenta (bleek bij 20 weken echo, nu weer omhoog getrokken) en tweede keer zonder vindbare oorzaak. Wel veel stress gehad het weekend voor de tweede keer, mijn vk gaf aan dat het daarmee te maken kan hebben. Overigens heb ik ook een placenta die aan de voorkant ligt. De vk dringt er wel steeds op aan direct te bellen bij bloedverlies, al is het maar een klein beetje!
Ik heb hier regelmatig last van gehad toen ik zwanger was van de 2de, tussen de 9 en 18 weken 3-4 x schrok me telkens kapot, oorzaak was een laagliggende placenta, die gelukkig wel nog naar boven is geschoven, anders had ik moeten bevallen via een keizersnede. Gelukkig deze zwangerschap geen last van .
Bij mij idd ook een stukje dat voor de uitgang ligt blijkt. Hopelijk schuift het naar boven. Blijft toch schrikken he dat bloed.
ja... ik heb het tot 3 x toe redelijk heftig gehad tussen 12 en 14 weken, das echt superschrikken!! Gaat nu goed! nog paar x beetje roze gehad, maar geen helder meer! werk wel halve dagen en doe het rustiger aan............. ik neem geen risico's!! want het is wel iets wat je niet te licht op moet nemen.... mijn placenta ligt ook nog aan de achterkant, en trekt dus nog niet zo snel omhoog (bij de 20 echo lag hij nog waar hij lag) dus moet nog een x op controle. maar super dat ze gevonden hebben wat het is! dat geeft (gaf mij in ieder geval) wel wat opluchting!