Hallo allemaal, Een vraagje of iemand dit ook wel eens heeft meegemaakt. Mijn eerste zwangerschap eindigde vrij snel in een mk. Ik had last van erge pijn/krampen/misselijkheid en bloedverlies. Nu ben ik weer zwanger en laatst heb ik weer die erge pijn/misselijkheid en krampen gehad, na 15/30 minuten stopte dit en ik heb nog geen boeldverlies maar ik ben wel erg angstig. Grietjes Pacific
Oh wat verschrikkelijk dat je dit mee moet maken en ik kan me je ongerustheid zo goed voorstellen.. Je zou misschien eens de verloskundige kunnen bellen om te vragen om een echo. Volgens mij kunnen ze namelijk wel al het hartje zien kloppen bij 6 weken.. Ik hoop voor je dat het niet is wat jij denkt en dat alles goed blijft gaan! Heel erg veel sterkte! Ik denk aan je! liefs Sizzel
Hi meis, Ik weet hoe je je voelt (ik heb 3 MK's gehad), probeer hoe dan ook (en ik weet het, tis makkelijker gezegd dan gedaan) maar toch positief te blijven. Het kan ook zijn dat je darmen aan het rommelen zijn en je baarmoeder aan het groeien is. Maar als je het echt niet vertrouwd neem contact op met een VK of vraag aan je HA of je doorverwezen mag worden voor een echo.... Sterkte meis!
P.S. mijn beste vriendin had dit ook rond die tijd (6 wkn) en ze heeft afgelopen woensdag haar 2e echo gehad en heeft een heel leuk klein mensje in haar buik ze is nu 13 wkn zwanger... En bij haar waren het duidelijk haar darmen die zoveel krampen gaven...
ik had rond de 6weken ook zulke krampen en met 3 mks en een bbz schrik je dan wel meteen weer de molen in van bloedprikken en dergelijke maar bij mij was het dus ook gewoon mn darmen meteen aan de roosvicee en daarna ging het steeds beter en je ziet het is er nog steeds
hoi pacific, ik voel met je mee, heb het zelfde gehad deze nacht, ik werd wakker van de steken in mijn buik, dit duurde ongeveer 5 minuten, en toen was het weg, ben nog wel steeds erg moe en vlagen van misselijkheid, ook ik ben bang dat het niet goed gaat, heb geen bloedverlies! Ik heb volgende week maandag weer een afspraak met de VK, weet niet of ik zo lang ga wachten! Sterkte liefs Jette
Bedankt voor jullie reakties! Ik ben nu een beetje gerustgesteld en ga maandag gewoon de verloskundige bellen of ik eerder terecht kan. groetjes Pacific