Hallo meiden. Amber heeft mij net gebeld. Jesse Dean is opgenomen. Ze gingen voor een normale controle naar de polie. Maar Jesse Dean ws al wat verkouden, en heeft ook erg groene snot/slijm. Ze hebben hem direkt getest. En hij heeft dus RS. Voor nu lijkt alles nog goed te gaan, hij drink nogtans wel zijn flesjes. Laten we hopen dat het een milde variant is. Jesse Dean kleine man, knap maar heel snel weer op! Amber meis, heel veel sterkte . Als er wat is mag je me altijd bellen. Liefs en sterkte PEtra
Dank jullie wel allemaal (en Petra vooral ). Ben maar heeeel even thuis nu, wat flesjes/knuffel/geurdoekje/kleertjes voor Deantje inpakken...ik mag gelukkig blijven slapen in het ziekenhuis! Jammer genoeg geen internet daar dus blijf ik even een poosje online (hopelijk niet te lang, want dat zou betekenen dat Deantje lang in het ZH blijft!) Vooralsnog gaat het redelijk. Wel veel groen snot, maar geen saturatiedipjes ofzo. Wel ziet hij bleek en is hij rond z'n neusje/mondje en in z'n ooghoekjes wat blauw. Hij drinkt nog wel zijn flesjes leeg, hoewel het hem veeeel moeite kost waar hij anders zo 130cc wegklokt komt hij nu niet verder dan 90. We moeten even afwachten hoe het nu verder gaat, hopelijk word hij niet zieker. Hij ligt op de kinderafdeling in zo'n afgesloten kamertje (2 deuren), op zijn deur hangt een A4'tje met CONTACT ISOLATIE erop...vind het vreselijk! Hopelijk blijft hij wel drinken, zou het afschuwelijk vinden als hij weer een sonde moest :'( Nou meiden ik spreek jullie (hopelijk) snel!
heel veel beterschap...hier heeft ons meisje ook het rs virus gehad.. gelukkig ging ze snel in stijgende lijn. na 3 dagen was ze al eeb stuk beter. na 8 dagen was ze weer thuis. heel veel sterkte en een dikke knuffel voor je kleine manntjexxxxx
heel veel beterschap meid! Hier afgelopen zaterdag bijna mijn meissie in het ziekenhuis gehad. Dezelfde symptomen maar bij de hap vonden ze het net niet erg genoeg om haar op te nemen.... Oh wat was ik kreeg ik het benauwd. Nu gaat het iets beter maar nog niet echt optimaal. Ze heeft nu haar 2e antibotica kuur in 2 weken..... Heel veel sterkte meid! Liefs shir
Ach jeetje... meid... het lijkt gewoon niet op te houden zo he... Eigenlijk nog maar net lekker thuis aan het genieten en dan alweer in het ziekenhuis... Bah.. Ik hoop dat Deantje heeeel snel opgeknapt is meid... En het lijkt heel erg zo in een"gesloten" kamertje.. maar het is denk ik vooral uit voorzorg... Hij moet niet nog zieker worden toch? Blijf maar lekker dichtbij hem... en snel weer naar huis met zijn tweetjes Dikke knuf en ik denk aan jullie!
Hoi, ben nu even thuis...vannacht ook thuis geweest. Het gaat steeds iets beter met Dean. Hij drinkt nog steeds zijn flesjes netjes leeg, nu kost het hem volgens mij ook iets minder moeite dan eerst! Zijn snot is in ieder geval niet groen meer, de kinderarts vond ook dat zijn borstje niet meer introk bij het ademen... Saturatie blijft ook keurig. Het gaat niet lang meer duren voor hij thuiskomt Ben echt blij
Ben blij te horen dat het al beter gaat! Super hoor... Tzal inderdaad wel niet zo lang meer duren voordat ie weer lekker met jou naar huis mag... Weer lekker in zijn eigen bedje! Kus van mij...
Hij ligt alweer in zijn bedje hoor meiden De kinderafdeling had gisteren gebeld, mocht hem toch komen ophalen...het bleef zo goed gaan! Hij is nog wel snotterig en daarvoor heb ik nu ampullen meegekregen, met zoutoplossing erbij...daarmee spoel ik nu 5x per dag (voor elke voeding) zijn neusje schoon...hij vind het niet leuk is dan heel boos haha