Hier de eerste keer in de 4e ronde zwanger, werd een mk. Toen in de 3e ronde, werd onze zoon. Nu bij het tweede kindje in de 2e ronde zwanger
Bij mij juist andersom. Eerste zwanger geraakt door de Mmm en nu ben ik zwanger van een spontaan cadeautje!
Wat leuk al die verhalen en wat heerlijk om er gewoon over te praten zo moet nog 2 dagen wachten.. Geduld geduld al vind ik het wel vreemd van mn lekkende borsten, we zullen zien! Iedereen veel succes he
@ happy r �� ik had iedere ronde lekkende borsten, dat hoeft niet echt iets te betekenen...en nu ik wel zwanger ben heb ik ze niet. Maar wachten is wel het vervelendste. Ik hoop voor jou dat het wel iets wil zeggen natuurlijk ��
Wij willen binnenkort gaan proberen voor de tweede. Ben erg benieuwd. Bij de eerste in ronde 3 zwanger helaas bbz en na een maand wachten direct weer zwanger. Hoop dat het weer snel raak zal zijn. Succes allemaal.
Bij nr1 was ik ronde 6 zwanger en nu bij de 2e wil het nog niet echt lukken. Na verwijderen van straal was ik direct zwanger, maar dat werd een miskraam en in ronde 7 lukte het weer, maar ook dit werd een miskraam. Nu weer afwachten wat cyclus gaat doen en vol goede moed weer verder
Hier maak ik me trouwens zorgen vanwege de 'geschiedenis' die mijn buik heeft. Toen ik in 2010 zwanger raakte, was alles nog in orde, maar ben daarna heel veel geschopt en geslagen in mijn buik (niet door mijn toenmalige vriend). Hoop zo dat alles in orde is! happy r, ik weet niet of het een teken is, maar heb daar zelf nooit last van. Spannend!
Oh wat erg voor je luminis.. Kan je dat niet laten onderzoeken? Lijkt me vreselijk.. Heb vandaag getest met een action test.. Te vroeg uiteraard maar ik hoopte op een steeepje heb niet veel zin om veel geld uit te geven elke maand aan vroege testen..
Hoi meiden Ik begrijp dat elke maand te veel is, echt waar. maar om je nou al na een paar maanden druk te maken.. moet je jezelf ook weer niet aan doen. Zie het zo: wat super fijn dat je de eerste keer zo snel zwanger was! Er zijn zal vrouwen bij wie het helemaal nooit lukt of bij alle kindjes heel lang duurt. Succes allemaal!
Hier ook herkenbaar. Bij mijn zoontje ben ik door de pil heen zwanger geworden. We waren er dus van overtuigd dat het tweede er heel snel ging zijn, wat heel naiëf was van ons... Iedereen is anders natuurlijk ik hoop voor iedereen dat het snel 'prijs' is
Zucht hier kan ik me nu zo aan irriteren. Zelfde als opmerkingen van mensen die zeggen dat mijn bbz allemaal wel meevalt. Tuurlijk ben ik enorm blij met mijn prachtige dochter. Is de wens voor een tweede dan minder? Laat mensen in hun waarde.
Hoi Annneliesje Wat naar dat jij je zo aangevallen voelt. Ten eerste heb ik niks gezegd wat ook maar in de verste verte te koppelen is aan een opmerking over een bbz. Een bbz lijkt mij VRESELIJK. echt verschrikkelijk. Zou het nooit in mijn hoofd halen om te zeggen dat dat we mee valt. Ten tweede: wil ik juist graag aangeven dat de meiden zich echt niet gelijk zorgen hoeven te maken. daarmee maak je je zelf alleen maar onnodig druk terwijl er totaal niks aan de hand hoeft te zijn. Ik heb zelf (met moeite) een prachtige zoon gekregen, en ook mijn wens voor een tweede kindje is ontzettend groot. Dus je zal mij nooit horen zeggen dat de wens voor een tweede kindje niet groot kan zijn? Volgens mij laat jij mij nu minder in mijn waarde dan ik de rest. Maargoed, blijkbaar heb jij mijn bericht verkeerd opgevat en hopelijk is dat nu rechtgezet. Ik wens jou (en iedereen natuurlijk) veel succes met het zwanger worden!
Ik denk zondag.. Volgens de ene berekening is morgen mijn nod dag en volgens de andere maandag.. En die van de action zijn niet heel gevoelig denk ik.. Nog meer mensen rond deze tijd nod dag?
Net een early test gedaan van predictor.. Nog nooit gedaan.. Hij was negatief dus volgende ronde weer vol goede moed
Herkenbaar! Hier bij de eerste na 1 maand zwanger en bij de 2e na 4 maanden. Nu bij de derde had ik na 2 weken al een positieve test maar dat werd helaas een vmk. Nu dan toch alweer langer bezig dan voor de eerste 2 maar nog altijd niet schrikwekkend lang natuurlijk Maar goed. Betrap mezelf er toch op dat ik anders verwacht had.