@ happy r: eigenlijk moet ik het wel laten onderzoeken, maar ik durf het niet. Kijk het eerst aan, en als het na een half jaar nog steeds niet is gelukt, ga ik om een onderzoek vragen. Jammer van de negatieve test. Hopelijk test je over een paar dagen positief.
Toch niet kunnen wachten tot zondag Balen van de test!! Er is nog hoop... Wie weet duurt het bij jou even.
Ook ik hoor hierbij, helaas! Bij de eerste zwanger in ronde 2. Nu 5 maanden bezig, maar al bij een gyn geweest want mn cyclus klopt voor geen meter. Al bloedonderzoeken en echo's gehad. Over 2 maanden beginnen we met clomid. Natuurlijk hoop ik dat het voor die tijd al zelf lukt, maar kleine kans. Echt zo raar.. hoe makkelijk het eerst ging. Hoeveel moeite we er nu voor moeten doen.
Ja raar he! Ik dacht bij de eerste dat t wel een paar maanden zou duren maar het was gelijk raak.. En nu dacht ik andersom Nja las dat de early predictor niet zo goed uit de test komt, dus hoop stilletjes dat t toch raak is
Dank je! Lief van je. Ik hoop voor jou dat je gauw zwanger wordt! @ happy r: ik heb ook veel slechte dingen gelezen over die test. Ik zou gewoon een paar dagen wachten...