Korte cyclus en toch zwanger...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Brigit, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik stel de vraag hier omdat ik benieuwd ben naar vrouwen die zwanger zijn geworden met een hele korte cyclus!!
    Zelf heb ik vandaag een HSG gehad en ik weet nu dat mijn eileiders niet verstopt zitten, zaad van mijn man is ook helemaal goed. We zijn nu bijna een jaar bezig en het lukt ons nog steeds niet om zwanger te worden. Nu had ik altijd al een korte cyclus 21-23 dagen en nu de laatste 2 zelfs 20 dagen. Ik loop bij de gyn en vroeg of het kan dat wij nog niet zwanger zijn doordat mijn cyclus zo kort is. Daar krijg ik dus geen antwoord op. Ik heb een eisprong dus.. kan zwanger worden. Nu ben ik dus echt heel erg benieuwd of dat echt zo is, dat ik met zo'n korte cyclus zwanger kan worden. Dus als je een korte cyclus hebt en je bent zwanger geworden ik hoor het graag van je!!

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn zus heeft ook zoiets.. door de korte cyclus die ze heeft en nog ergens om (kan er even niet opkomen) heeft ze vaak 2 keer een eisprong per maand. Heel vervelend..
    Maar ze kan gewoon zwanger raken hoor.. geloof wel dat je er dan langer over doet dan gemiddeld.. succes meid/..

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb er geen ervaring mee,maar wil je wel een even een knuffel geven!en hoop ik dat je toch snel zwanger zult zijn!

4. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Mn zus had altijd een cyclus van 22 dagen die heeft nu een dochter van 4 ;)
    Als je cyclus korter dan 21 dagen is heeft t eitje niet genoeg tijd om te rijpen... dan word t moeilijk.

Succes!! Ik duim voor je

5. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik had deze maand een cyclus van 23 dagen en zie het resultaat!

Deel Deze Pagina