Toch een beetje eng....

Discussion in 'De bevalling' started by aukje86, Oct 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Hallo,

Moet gewoon even mijn ei kwijt..... ;)

Ik ben de zwangerschap al een tijdje best wel zat, vind het nu wel erg zwaar worden. Heb veel last van voorweeën en harde buiken enzo. Mede hierdoor en natuurlijk het verlangen naar mijn kindje had ik helemaal 'zin' in de bevalling. Maar nu het steeds dichterbij komt, vind ik het toch een beetje eng....8) Heel normaal volgens mij, maar het lijkt wel of ik plots heel het vertrouwen in mijzelf om dit te kunnen kwijt ben. Vind ik toch een beetje gek; ik heb al een dochter en deze bevalling krijg ik een ruggenprik, dus zal het (hopelijk) allemaal wel meevallen.

Hebben of hadden anderen dit ook? En hoe kreeg je het vertrouwen in jezelf terug? :(

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    pff ik heb precies hetzelfde, die stomme voorweeen zorgen ervoor dat ik niet meer met de auto wegdurf, elke keer als ik een stukje loop steekt het daaronder, heb jij dit ook?
    Ik wil dat het over is maar toch word ik er zenuw van:S:S

3. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Ja, bij mij steekt het ook steeds! Heb geen rijbewijs, dus als ik m'n dochter uit school haal ga ik met de fiets, maar dat vind ik echt niet leuk meer. Niet alleen elk hobbeltje doet pijn, ik vind het ook gewoon niet prettig om met die krampen op het schoolplein te staan wachten. Dus nu mag m'n vriend elke keer heen en weer uit werk.....

Stom eigenlijk dat we het zo zat zijn, uitkijken naar onze kindjes, dus ook wel willen bevallen en toch ergens eigenlijk nog even willen wachten omdat het zo spannend is...... ;)

4. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik denk dat iedereen het wel eng vind als je dichterbij de uitgerekende datum komt.. ik heb het ook hoor.
    Pfff.. ik word morgen ingeleid en ik krijg ook een ruggenprik, maar toch.. het is gewoon heel spannend allemaal.
    Ben blij als het achter de rug is en ik m'n kleine meisje in m'n armen heb. ;)
    Ik denk maar zo, als de bevalling maar gaat beginnen en je krijgt weeën, kan je niet meer terug en ga je er vanzelf in mee.. je hebt ook geen keus en ik denk dat het allemaal best wel goed komt.

5. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    @ Huismus, Spannend! Morgen heb je je kindje! Heel veel succes morgen. Ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Op het moment dat het zo ver is, geef je jezelf er aan over en ga je op in de situatie. Het is meer de momenten ervoor he?

Ben benieuwd hoe het je morgen allemaal verloopt. Laat je het ons weten?

6. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik laat het weten, met een beetje geluk heb ik inderdaad morgen m'n meisje in m'n armen, al ben ik wel al gewaarschuwd dat het misschien een paar dagen kan duren.
    Als de baarmoedermond nog niet rijp/week genoeg is, gaan ze eerst primen, voordat het werkelijk inleiden kan beginnen.
    Nu moet ik zeggen.. ik had gisteren 1cm ontsluiting, ze hebben gestript, maar dat heeft niks gedaan.. maar ben wel net m'n slijmprop verloren, dus dat geeft hoop. :)
    Misschien heb ik morgen wel 2cm ontsluiting en dan ga ik er stiekem toch wel vanuit dat ze morgenavond er wel is, hoop ik.. heel erg, haha. :D

Liefs Huismus

7. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Heel veel succes! Hoop met je mee dat je haar morgen avond al vast kan houden!

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Dankjewel, dat is lief van je! ;)

Share This Page