ik vind per definitie alle kinderen tot ongeveer 3 maanden lelijk. behalve mn eigen kind, en mn neefje en nichtje. en ik vind kinderen van een ander pas leuk als ik er rottigheid mee uit kan halen. ik hoop, of eigenlijk weet ik zeker, dat ik ons 2e kindje net zo mooi/lief/leuk/knap/schattig/eigenzinnig vind, als dat ik onze dochter vind.
Ik heb 3 knappe kinderen, maar mijn middelste (een meisje) is uitgesproken mooi. Mensen stoppen ook echt op straat of in de supermarkt om dat tegen mij te zeggen en ik vind dat dus helemaal niet prettig. Mijn andere kinderen zijn nl net zo leuk en knap, maar op een andere manier.
Ik moet eerlijk zeggen dat de tweede geboren werd vond ik haar in de eerste instantie niet mooi, zo 'n dik gestuwd hoofdje en plof wangen ondanks dat ze 3690 gram was. Maar al snel wad ze voor ij net zo mooi als de eerste. De derde vond iedereen een plaatje en het was/is ook een mooi mannetje, maar of hij voor mij mooier is dan de andere nee. Dat ik zwanger was van de vierde riep iedereen zou het weer zo'n knappe baby zijn maar toen bleek ons meisje een aangeboren afwijking te hebben en had ze een ander vorm hoofdje (craniosynostose) n waren haar bovenste oogkassen niet ontwikkeld, maar voor mij was ze mooi. En is ze dat nog steeds ondanks dat ze een iets ander hoofdje heeft dan de andere. De laatste vind ik net zo mooi als alle andere kinderen. Ze zijn alle 5 op hun manier mooi/knap,maar geen fotomodellen. maar da is niet belangrijk en hoe ze er ook uit zien ik hou onvoorwaardelijk van ze.
Heb 2 prachtige dochters, mijn oudste is wat stoerder heeft kort haar en prachtige ogen. Mijn jongste is wel knapper als toen mijn oudste baby was. Die heeft een gigantisch bos haar, maar geen haar op mijn hoofd die dit ooit zal uitspreken naar mijn meiden. Hou van beide evenveel al kan ik momenteel iets meer hebben van de jongste dan de oudste die is aan het peuter puberen nou dan weet je het wel