Afgelopen zaterdagavond zijn mijn vliezen spontaan gebroken. Helaas heb ik geen weeen gekregen en daarom is er besloten om te starten met het inleiden. Gisterochtend ben ik opgenomen en er is geconstateerd dat mijn baarmoedermond nog potdicht is. Ze zijn daarom eerst begonnen met 'primen' dmv pilletjes. Gisteren heb ik er 4 in totaal gehad, helaas had dit geen effect. Vanmorgen hebben ze wederom inwendig onderzoek gedaan maar de baarmoedermond zit nog steeds naar achteren. Inmiddels heb ik al 1 pilletje gehad vanmorgen en de 2de krijg ik zometeen. Toch begin ik mijn hoop langzaam te verliezen omdat ik haast alleen verhalen lees waarbij de inleiding heel snel verliep. Zijn er mama's die mij gerust kunnen stellen waarbij het inleiden ook moeizaam verliep maar met toch een goed resultaat?
Ja hoor, kan prima. Als je lichaam het eenmaal oppakt kan het opeens snel gaan. Veel succes, hoop dat t snel vlot gaat.
Bij mij werkte 36uur na een vliesscheur het primen meteen bij het eerste tabletje. Hopelijk slaat het snel aan! Succes met de bevalling