Beetje een vreemd onderwerp maar moet t even vragen. Vanmorgen hebben mijn man en ik geklutst. Ik ben daarna iets van 45 min blijven liggen maar moest er vervolgens toch uit voor een grote boodschap (sorry)! Maar mijn punt is dus dat ik het spul van manlief eruit zag stromen:x Ik baalde hier enorm van! Zijn mijn kansen nu verkeken want ik lees op internet dat t ongeveer 8 uur duurt voordat de zaadjes bij de eierstokken zijn....
Geen zorgen meid de zaadjes die hun werk moeten doen zijn echt nog in je Ik ben nog nooit blijven liggen aangezien ik altijd moet plassen erna en 2x gelijk raak.
Nee hoor! Je zult toch een keer op moeten staan. 8 uur blijven liggen doet niemand En bij opstaan gaat het sperma inderdaad naar beneden. Toch zal er altijd sperma zijn dat gewoon blijft zitten/liggen/zwemmen, hoe je het ook wil noemen.
Hier loopt er ook altijd wel wat uit hoor maar er zitten miljoenen zaadcellen in zo'n kwakje hè.. (als t goed is dan) daar is heus wel wat van blijven zitten
is normaal...en met IUI is dat ook soms nog wel...(bij mi jwas dat wel geval) en ik ben zwanger van een tweeling (had ook 2 eitjes zitten)
Toen ik opstond liep er wel wat uit maar niet veel. Maar tijdens de boodschap moest ik een paar keer drukken (nogmaals sorry!) En toe kwam het er steeds uit. Pffff dat zwanger worden is me toch wat... Maar klopt t wel dat de zaadjes er 8 uur over doen?
Maar je hoeft echt niet zolang te blijven liggen hoor! Bij mij loopt het er altijd grotendeels weer uit (dacht eigenlijk dat elke vrouw dat heeft) en heb 2 kindjes hoor, zwanger worden geen probleem
Maakt niks uit hoor! Ik moest daarna altijd meteen plassen dus ben nooit langer blijven liggen dan vijf minuten, en zie banner
Ja maar bij plassen zet je geen druk. Bij mij kwam het er echt alleen uit tijdens de paar keer dat ik druk zette en daarna niet meer. Denk dat t op was ofzo..
Haha, volgens mij is dertig minuten voldoende! En alles wat er tijdens het plassen of ontlasten uitkomt is toch al zo goed als 'dood'.
Het sperma loop er sowieso altijd uit. Althans, het grootste deel. Dat hele kwakje blijft echt niet allemaal in jou zitten. Daarbij denk ik dat het blijven liggen na het klussen onzin is. Ik deed dat iedere ronde, blijven liggen na het klussen. In december 2011 deed ik dat niet, stond gewoon gelijk op, om te plassen, en die ronde raakte ik ook zwanger Bij de vorige zwangerschap, ben ik ook direct na de daad opgestaan om te plassen, en ook toen raakte ik direct zwanger. Dus voor mij geld dat blijven liggen niet
Je kan na een paar minuten al gewoon weer opstaan hoor, ik bleef ook altijd maar eventjes liggen maar dan ging ik gewoon naar de wc om te plassen en werkte ook het sperma eruit (heerlijk zulke verhalen...) omdat ik anders gegarandeerd blaasontsteking zou krijgen. De goede, gezonde zaadjes zijn na een paar minuten allang waar ze moeten zijn en hebben een veilig onderkomen gevonden. Dus geen zorgen!!!
Dan zal mijn verhaal je ook wel gerust stellen Ik heb bij mn zoon op dag 9 "geklust"geklust is een groot woord haha beiden niet veel energie Dus gelijk opgestaan zo van ok dat hebben we ook weer gehad lol. Mijn eisprong was dag 13 en ik heb nu een hele mooie zoon rondlopen van 21 mnd Dus geen zorgen meid, niet alles loopt er na afloop weer uit...er is er maar één voor nodig
Ik heb inmiddels vier IUI's gehad en ik heb dus gezien hoeveel er van het kwakje echt overblijft wat goed is en dat is niet zoveel. In het ziekenhuis vertelden ze mij dat hetgeen eruit loopt eigenlijk prostaatvocht is en niet de spermacellen. Dus geen zorgen, die zwemmen rustig door.
Ook ik dacht dat ik uren moest blijven liggen met je billen omhoog.. maar ook ik moet altijd rennen naar het toilet naar de daad.. en ja hoor, ik was zonder te blijven liggen in ronde 1 zwanger! .. btw.. niet te veel lezen over zulke onderwerpen op internet..ga je alleen maar spoken van zien!
Geen zorgen, wat uit je loopt is alleen vocht. De (goede) zwemmers zijn dan al lang doorgezwommen. Het is dus normaal dat het vocht gewoon uit je loopt!
Thanx voor alle reacties! Ik zit nu drie dagen voor mn eisprong dus we klussen morgenavond gewoon nog een keer voor de zekerheid. Maar fijn om te weten hoe het zit. En voor de dames die zwanger zijn; gefeliciteerd!!!!