Vorige week belde ik een vriendin op om 21.45 uur. Mijn man vond dat ik het niet kon maken om zo laat te bellen, maar ik heb als 'eindtijd' altijd 22.00 uur. Maar nu bleek ze dus al te slapen en ik belde haar wakker. Zelf gaan we doordeweeks meestal tussen 22.00 en 23.00 uur naar bed, met een enkele uitschieter naar 0.00 uur. Manlief en ik zijn vaak moe, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie bedtijd. Hoe laat gaan jullie naar bed/slapen?
Wij gaan altijd tussen 22.00 en 23.00 uur naar bed Maar na 21.00 uur hoeft er van mij ook niet mee gebeld te worden tenzij er iets is dat niet kan wachten
Tussen 22 en 23 uur. Niet echt een vaste tijd. Soms is het erg gezellig, en dan wordt het wat later. En soms hebben we 'ons nocht' en gaan we wat vroeger.
Rond 23:30 uur erin en om 6:15 uur eruit. Eigenlijk is mijn nacht tekort, dat haal ik weleens in om op mijn vrije dagen s'middags te slapen als mijn zoontje ook slaapt.
Doordeweek tussen 22.30 en 23.30 In t weekend rond 0.00 Doordeweek en weekend tijden gaan bij mij door elkaar vanwege onregelmatige diensten. Ik bel trouwens niet meer na 9en, tenzij het belangrijk is natuurlijk.
Momenteel lig ik door de weeks om half 9 al op bed. Maar dat komt omdat ik nu door de zwangerschap extreem vermoeid ben. In het weekend nu rond 11 uur. Normaal ging ik er om 12 uur in en om half 7 er uit...
Tussen 23.00 en 23.30. Eigenlijk te laat, want om 6.00 gaat de wekker weer. Maar het lukt maar niet om er eerder in te liggen.
Doordeweeks nu meestal om 21.30 naar boven en dan rond 22.00 uur slapen, in het weekend meestal een half uurtje later...
Wat een hoop reacties al! Dank je. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zomaar even belde. Ik zie dat een aantal van jullie dat niet doen. Ik heb er zelf ook van geleerd. Ik vond het echt heel rot.
Hier tussen 23:00 en 00:00 naar bed.. En in het weekend tussen 02:00 en 04:00, ligt eraan wat we hebben gedaan
Naar bed meestal ergens tussen 21.30 en 23.00.. Slapen niet voor 0.30 Maar ik heb een slaapstoornis, dus mensen weten dat ze mij laat kunnen bellen haha.. Ik zou zelf ook 22.00 als eindtijd aanhouden bij de meeste mensen.. Als ik het niet zeker weet of iemand vroeg slaapt 21.30..
Meestal gaan wij tussen 22.30 en 23.00 uur naar boven. Nog even wat lezen en rond 23.30 gaat het licht uit. Bellen doe ik niet vaak meer, maar tot 22.00 uur zou ik dan nog bellen.
Doordeweeks tussen 22.00 en 22.30, mijn man moet om 4.30 uit bed. In t weekend halen we 00.00 makkelijk!