Tweede kind of niet?

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door alm, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alm

alm Nieuw lid

1 jun 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een 37-jarige bewust alleenstaande moeder van een mannetje van vijf maanden. Het moederschap is intenties maar het bevalt me uitstekend. Ik twijfel nu dan ook of ik misschien moet gaan voor een tweede kind. Mijn gevoel zegt dat ik dat graag wil maar tegelijkertijd twijfel ik. MIjn mannetje zou het alleen natuurlijk wel heel goed hebben. En wat als ik het lot hiermee tart en dadelijk een kindje krijg dat een gezondheidsprobleem heeft? Ik ben immers niet meer de jongste. Wie heeft voor dezelfde keuze gestaan en kan me hierin adviseren?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ben momenteel alleenstaande , niet bewust van het begin maar ook mijn ventje is een donorkindje.
    Toen hij 6 maanden was ben ik gestart voor een brusje maar door alle stress met mijn ex lukte het echt niet.
    Ik wil wel volgend jaar of over 2 jaar voor een brusje.
    Want mijn kinderwens is zo groot.
    Ben overigens bijna 30.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb hier nog geen ervaring mee, denk er wel eens over na... Maar ik ben nog maar 27 en zou momenteel nog echt geen tweede willen!
    Als ik over een paar jaar nog steeds geen leuke man aan de haak geslagen heb wil ik wel alleen voor een tweede gaan want mijn kinderwens is ook nog heel erg groot!
    Veel succes met het maken van je keuze...

Deel Deze Pagina