Hallo, Ik heb een vraag aan andere gastouders... Na maanden reclame maken zonder succes heb ik nu ineens 3 gastkindjes in 2 weken tijd, alledrie starten deze week. Ik moet nu dus een verzekering gaan afsluiten (aansprakelijkheidsverzekering voor gastouders). Waar hebben jullie je verzekering lopen? En hebben jullie behalve een aansprakelijkheidsverzekering nog een andere verzekering afgesloten voor je werk als gastouder? Wat betalen jullie (maandelijks?) voor deze verzekering(en)
Aansprakelijkheidsverzekering voor gastouders?is dat noet gewoon het zelfde als een normale aansprakelijkheidsverzekering?heb mn vriendin hier nooit over gehoord
ik heb die aansprakelijksheidsverzekering via het GOB lopen: 40 euro per jaar. Verder geen aparte verzekeringen..heb wel nog een inzittende verzekering, maar dat is niet alleen voor mn werk als go, maar sowieso voor als er anderen meerijden in de auto.
Je bent niet verplicht een aparte aansprakelijkheidsverzekering te nemen, je gewone verzekering is daar voldoende voor. Echter is het verstandig uiteindelijk een bedrijfsverzekering te nemen als je veel uren gaat draaien. Deze zijn ook prijziger maar dan ben je ook verzekerd voor als er eens iets stuk gaat tijden het werk of als er een conflict is met ouders, betalingsachterstanden etc.
Ik ben gewoon via mijn GOB verzekert mocht er wat gebeuren. daar betalen ze heel veel geld voor heb ik me laten vertellen.
Ik heb een verzekering bij asr geloof ik. ik heb het via onze verzekeringsadviseur laten regelen. hij is bij mij thuis geweest en heeft gevraagd wat ik wilde en waarvoor en toen kwam wat ik nu heb er als voordeligste uit. ik betaal nu ongeveer 40euro.