verzekering gastouder

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door cvm1985, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hallo,

Ik heb een vraag aan andere gastouders...

Na maanden reclame maken zonder succes heb ik nu ineens 3 gastkindjes in 2 weken tijd, alledrie starten deze week. Ik moet nu dus een verzekering gaan afsluiten (aansprakelijkheidsverzekering voor gastouders).
    Waar hebben jullie je verzekering lopen? En hebben jullie behalve een aansprakelijkheidsverzekering nog een andere verzekering afgesloten voor je werk als gastouder? Wat betalen jullie (maandelijks?) voor deze verzekering(en)

2. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Aansprakelijkheidsverzekering voor gastouders?is dat noet gewoon het zelfde als een normale aansprakelijkheidsverzekering?heb mn vriendin hier nooit over gehoord

3. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb die aansprakelijksheidsverzekering via het GOB lopen: 40 euro per jaar.

Verder geen aparte verzekeringen..heb wel nog een inzittende verzekering, maar dat is niet alleen voor mn werk als go, maar sowieso voor als er anderen meerijden in de auto.

4. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    'Mijn' gastouder heeft ook een verzekering via het bureau! Zowel aansprakelijkheid als inzittenden.

5. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Je bent niet verplicht een aparte aansprakelijkheidsverzekering te nemen, je gewone verzekering is daar voldoende voor. Echter is het verstandig uiteindelijk een bedrijfsverzekering te nemen als je veel uren gaat draaien. Deze zijn ook prijziger maar dan ben je ook verzekerd voor als er eens iets stuk gaat tijden het werk of als er een conflict is met ouders, betalingsachterstanden etc.

6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik ben gewoon via mijn GOB verzekert mocht er wat gebeuren.
    daar betalen ze heel veel geld voor heb ik me laten vertellen.

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik heb 4kids als bureau en die bieden helaas geen verzekeringen aan :(

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb een verzekering bij asr geloof ik.
    ik heb het via onze verzekeringsadviseur laten regelen.
    hij is bij mij thuis geweest en heeft gevraagd wat ik wilde en waarvoor en toen kwam wat ik nu heb er als voordeligste uit.
    ik betaal nu ongeveer 40euro.

9. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    40 euro per maand of per jaar?

10. tuc

tuc Niet meer actief

Bij mij per jaar

Deel Deze Pagina