Even klagen hoor!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xSNDY19x, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    hoi dames,

ik ben nu 27 weken zwanger en ik ben het echt hellemaal moe, vanaf het begin van de zw. had ik al de hele tijd last van kwaaltjes.. misselijkheid, overgeven, moe en hele tijd chagerijnig van de hoofdpijn..

uiteindelijk heb ik medicijnen voor die kwaaltjes gekregen van de dokter en die hielpen gelukkig heel goed..

Nu met de 27 weken ben ik het echt hellemaal moe, ik heb heel veel last van bandenpijn en kan daardoor echt niet lang en niet veel lopen.. ik zit op school en probeer zoveel mogelijk te zitten, maar nu heb ik een klas die ik totaal niet fijn vindt. meisje uit me klas is 16 jaar en net 13 weken zwanger, en denkt alles beter te weten dan mij, dan kom ik weer op school en is het van ja je mag trouwens wel gewoon filet american eten en rauw vlees is hellemaal niet slecht enzo.. en ik wordt dan zo boos.. maar wil dat niet laten merken..
    nu zegt ze dat ze niet eens een echo heeft gehad met 12 weken zwangerschap ma elke verloskundige geeft dan toch een termijn echo? of zie ik dat verkeerd..
    maargoed..

nu hebben mijn vriend en ik de laatste tijd ook enorm veel stress gehad samen, we zijn verhuisd van een particuliere woning gehuurd via directwonen verhuisd na een woning van de woningbouw.. we hadden voor die particuliere woning 700 euro borg betaald.. en krijgen dit niet terug omdat wij nu ineens voor de dingen moeten gaan betalen die de vorige huurder heeft aangericht.. en direct wonen gaat hiermee akkoord..
    daardoor is het ook een tijd niet goed gegaan tusssen mij en mijn vriend hij heeft net een nieuwe baan en is dus ineens heel vaak van huis weg.. waarvan ik enorm baal hij heeft tot nu toe elke dag moeten overwerken.. en doordat ik zo oververmoeid ben reageer ik dan zoo boos op hem.. en dan krijgen we weer ruzie.. en ja het gaat gewoon niet lekker..
    ik ben zo aanhankelijk geworden nu hij werkt.. heel raar..

en nu is het ook zo dat ik geen enkele nacht meer slaap.. alleen overdag en dit is niet goed ivm school.. en waarom ik niet slaap? niemand weet het.. ik wordt er hellemaal gek van en denk soms echt dat ik gestoord aan het worden ben :x

sorry dames, ik moest het even van me afschrijven! :p

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal beter!
    Liefs, Sandy

2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    hoi dames,

ik ben nu 27 weken zwanger en ik ben het echt hellemaal moe, vanaf het begin van de zw. had ik al de hele tijd last van kwaaltjes.. misselijkheid, overgeven, moe en hele tijd chagerijnig van de hoofdpijn..

uiteindelijk heb ik medicijnen voor die kwaaltjes gekregen van de dokter en die hielpen gelukkig heel goed..

Nu met de 27 weken ben ik het echt hellemaal moe, ik heb heel veel last van bandenpijn en kan daardoor echt niet lang en niet veel lopen.. ik zit op school en probeer zoveel mogelijk te zitten, maar nu heb ik een klas die ik totaal niet fijn vindt. meisje uit me klas is 16 jaar en net 13 weken zwanger, en denkt alles beter te weten dan mij, dan kom ik weer op school en is het van ja je mag trouwens wel gewoon filet american eten en rauw vlees is hellemaal niet slecht enzo.. en ik wordt dan zo boos.. maar wil dat niet laten merken..
    nu zegt ze dat ze niet eens een echo heeft gehad met 12 weken zwangerschap ma elke verloskundige geeft dan toch een termijn echo? of zie ik dat verkeerd..
    maargoed..

Ik zou proberen me zo weinig mogelijk van dat meisje aan te trekken. Zeggen dat jouw verloskundige het absoluut afraad en jij je daar netjes aan houd. Of zoiets...

Ik lees hier op het forum wel eens iets over een bepaalde buikband die de boel goed ondersteund. Misschien is dat iets voor tijdens de schooluren?

nu hebben mijn vriend en ik de laatste tijd ook enorm veel stress gehad samen, we zijn verhuisd van een particuliere woning gehuurd via directwonen verhuisd na een woning van de woningbouw.. we hadden voor die particuliere woning 700 euro borg betaald.. en krijgen dit niet terug omdat wij nu ineens voor de dingen moeten gaan betalen die de vorige huurder heeft aangericht.. en direct wonen gaat hiermee akkoord..

Dit herken ik helaas maar al te goed. Na onze verhuizing zouden wij ook de borg niet terugkrijgen (1400 gulden toendertijd) omdat de kozijnen geschilderd moesten worden in het wit. En dat terwijl er zo iemand met een check-formulier alles na was gelopen. We hebben een bezwaarbrief gestuurd en kregen zowaar een paar maanden later toch de borg gestort. Misschien is het een optie een brief op te stellen en aangeven dat dit de staat was waarin jullie er zijn gaan wonen?

daardoor is het ook een tijd niet goed gegaan tusssen mij en mijn vriend hij heeft net een nieuwe baan en is dus ineens heel vaak van huis weg.. waarvan ik enorm baal hij heeft tot nu toe elke dag moeten overwerken.. en doordat ik zo oververmoeid ben reageer ik dan zoo boos op hem.. en dan krijgen we weer ruzie.. en ja het gaat gewoon niet lekker..
    ik ben zo aanhankelijk geworden nu hij werkt.. heel raar..

Ik dacht dat je in een zwangerschap dicht naar elkaar toegroeide, WRONG ! Wauw wat hebben wij hier een ruzie lopen maken af en toe. Mijn man werkt onregelmatige diensten en dus ook veel 's avonds/'s nachts. Ik had daar nooit een probleem mee, maar oh wat vind ik het nu lastig en voel ik me dan alleen zeg. Het zullen de hormonen wel zijn. Gelukkig verdwenen de ruzies naarmate de weken zwangerschap opliepen, dus ik denk ook een hormonenkwestie + ineens alles een grote stap vinden. Zou het niet helpen samen een dagje weg te plannen en iets leuks doen? Al is het gewoon een middagje baby-kamers kijken of zoiets?

en nu is het ook zo dat ik geen enkele nacht meer slaap.. alleen overdag en dit is niet goed ivm school.. en waarom ik niet slaap? niemand weet het.. ik wordt er hellemaal gek van en denk soms echt dat ik gestoord aan het worden ben :x

Misschien aan je VK voorleggen of een bezoekje aan de huisarts? Neem aan dat je alle huismiddeltjes wel hebt geprobeert. (warme melk, warm bad, enz enz.)

sorry dames, ik moest het even van me afschrijven! :p

Hele dikke opbeur-knuf en hoop dat je het snel weer wat zonniger inziet en je samen met je vriend lekker gaat genieten.

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal beter!
    Liefs, Sandy

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    schrijf alles maar lekker van je af!

sterkte!

4. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hoi Meis,

Een dikke virtuele knuffel voor je!!!!!

Heel herkenbaar hoe jij je voeld! Dat zijn die beestjes (hormonen) die door je lichaam rennen. Ik twijfel ook iedere dan gaan alles en iedereen. Hoop dat het wel weer over gaat. Ja, en die klachten gaan nu bij mij ook toe nemen...ff vol houden nog!

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    bedankt meiden! serieus ht helpt echt effies :D!

Liefs, Sandy!

Deel Deze Pagina