Ik vroeg me af, als je dingen aan gaat schaffen, moet je dan rekening houden met wachttijden? Tja, Ikea natuurlijk niet, maar winkels zoals Prenatal en de goedkopere versies daarvan. Kan ik nu al beginnen met verzamelen? Of ben ik dan veel te vroeg? Onze baby kamer moet nog 'gebouwd' worden, dus ik kan er nog niet iets inzetten. We hebben een commode gekregen, die moet alleen nog geschilderd worden, maar de rest wil ik toch graag uit gaan zoeken in de shops. Dusss.. mag ik al beginnen? mag het... echt, als er wachttijden zijn dan heb ik tenminste een excuus voor mn mannetje
ik heb kamertje en het wagentje pas online besteld toen ik al ver over de 20 weken was (volgens mij met 25 weken) ik heb ze van het weekend binnen gekregen! al dat kleinere spul heb ik wel gewoon vanaf de 12 week gekocht
er zijn w8 tijden jah met babykamers enzo ik denk dat je gewoon naar de winkel moet vraag naar de w8tijd en reken zo uit als je almoet bestellen enzo mijn bugaboo duurde 8 wk dus hou er wel rekening mee zoals kleine dingetjes kleding enzo kun je al in kopen ,als ik iets moois zie neem ik het mee zo spaar ik het op tot de grote dag!
Wie zegt dat je niet mag beginnen.. Ik kocht vanaf ongeveer de 12e week af en toe eens iets.. leuk truitje, lief knuffeltje enz.. Niet duur en veel, maar toch iets! Wij hebben ongeveer na 20 weken de babykamer gekocht, de kinderwagen enz.. De grote dingen, waar inderdaad levertijd op kan zitten. Lakentjes en dekentjes en aankleding voor het kamertje heb ik tussendoor gekocht, als ik dan bij de hema, prenatal ofzo was.. Als je af en toe gewoon iets koopt is het uiteindelijke bedrag wel hetzelfde, maar je hebt het niet zo door! Succes meid.. Liefs Faith
wij hebben met week 18 onze babykamer en kinderwagen besteld bij gardo. we laten hem bezorgen in maart, maar we hadden hem al veel eerder kunnen laten komen want ze waren op voorraad. maar wat de anderen zeggen gewoon kopen hoor. kleding en andere kleine dingetjes zijn we pas gaan kopen toen ik 20 weken was. maar ver daarvoor hadden mijn moeder en schoon moeder zich al helemaal ziek gekocht Ik had ze eerst nadrukkelijk verboden om voor de 12 weken iets te kopen. het is toch hartstikke leuk om af en toe wat te kopen. en als je de ruimte ervoor hebt waarom niet.... veel shopp plezier.
We hebben toevallig net (met 20 weken) eens gekeken in een winkel voor meubeltjes en de levertijd viel reuze mee: 8 weken voor de meubels en 4 weken voor de Bugaboo. We hebben dus nog helemaal niets gekocht / besteld: tijd genoeg. Ik denk dat we met zo'n 25 weken wel gaan bestellen en kleertjes kopen enz (nog geen idee wat we allemaal nodig gaan hebben). Als je baby eerder komt, mag hij toch nog niet naar huis. Het lijkt mij bovendien niet zo leuk dat alles al weken helemaal klaar staat en de baby komt nog lang niet
ja joh lekker kopen man! zeker spullen die in de aanbieding zijn... wbt het kamertje hebben wij ook optijd besteld... geloof met een week of 15 ofzo... en maar geod ook want er was iets beschadigd en dat hebben we nog moeten ruilen....
Sommige winkels zit een wachttijd. Nu waren wij erg vlot en hadden alles met 16 weken zwangerschap voor elkaar. Daar is wel een reden voor; we gaan nog verbouwen, dus dan is de kinderkamerin ieder geval klaar en hoeven we daar niet meer over na te denken.
Ja hoor, gewoon beetje bij beetje dingetjes kopen. Bij Zeeman zijn heel veel kleertje, rompertjes en slabbetjes enz. in de uitverkoop voor erg weinig. Andere winkels hebben ook nog uitverkoop. Gewoon overal rondkijken en lekker gaan shoppen.
Wij hebben de babykamer nu ook al klaar, wel nog aankleden en kleertjes etc kopen. Het voordeel vind ik wel als je vroeg begint dat je niet in 1 keer zo'n klap geld kwijt bent maar het meer kunt verspreiden.. tis allemaal best duur natuurlijk.