gespannen buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoet, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Hallo,

Sinds een week of drie heb ik steeds vaker een gespannen buik, weet niet zeker of het een harde buik is. Vaak heb ik het op me werk en moet ik echt even zitten want dan doet het pijn. Daarna gaat het wel weer.

's ochtends als ik met de honden ga wandelen heb ik ook een gespannen buik, vraag me af of dat wel goed is??

Moet nog 4 weken tot vakantie en aansluitend zw.verlof. Mijn man vind dat ik me ziek moet melden of minder uren moet gaan werken. Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Omdat 1 van mijn collega's met vakantie is en anders staat mijn andere collega's met 2 andere krachten en dat wil ik ook niet op mijn geweten hebben. Ik ben ook bang dat als ik nu al thuis ga zitten me onwijs ga vervelen uit eindelijk. Ik ben nu dan wel heel erg moe en slaap 2 uur als ik uit me werk kom. (vind het moeilijkl)

Maar.....ik wil dat het goed gaat met onze kleine jongen! Buik groeit ongeveer een 1 cm p/w en is niet zo heel erg groot.

Als iemand advies kan geven of wat ik aan die gespannen buik kan doen graag!!

Groet snoet :(

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gespannen/harde buiken kunnen te pas en te onpas op komen zetten.
    Vaak zijn ze wel een teken dat je iets te veel gedaan hebt.

Een lekker bad of douche kan helpen en idd even liggen als dat kan.

Harde buiken kunnen geen kwaad als ze niet te vaak komen en niet pijnlijk zijn (tenminste dat heb ik begrepen).

3. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Als je je er zorgen om maakt gewoon even overleggen met je vk, daar zijn ze voor ;) Wij kunnen moeilijk beoordelen of jou buiken normaal of niet zijn.
    Overigens zegt de groei van je buik weinig tot niks over de gezondheid en groei van je kindje, ieder lichaam groeit anders.

Deel Deze Pagina