1e 39 en 5 dagen 2e 39 en 6 dagen 3e 39 en 6 dagen (nog net 6 minuten voor de 40 wk) haha dus ja t word steeds later.. benieuwd wat t nu gaat worden...
De uitslag van de poll wordt wel heel deprimerend zo hoor Het bezoek aan de vk ook trouwens. Niet alleen afspraak voor volgende week, maar ook één voor over twee en halve week om te strippen. Ik hoop toch echt dat ik binnen nu en twee weken wel bevallen ben hoor
Dochter 41+3, 10 dgn overtijd dus. Verloskundige heeft eigenlijk deze hele zwangerschap aangegeven dat een 2e dan meestal ook later komt, daar was ik dan ook helemaal van uit gegaan. Hoe groot was dan ook de schrik/verrassing toen onze zoon zich op de uitgerekende datum 'al' aandiende!
De eerste spontaan geboren met 38+2, en de tweede....tja ik wacht nog steeds met bijna 40+3... Valt wel tegen dat de tweede nu zo 'laat' is
Eerste 38+4. Ik ben nu 37+3 en sinds gister ochtend veel 'pijn' zijkanten en onderin mijn buik trekt ook door naar m'n rug. Veel harde buiken. Oh en gister even weeën, oefenweeen indalingsweeen maak er maar wat van. Ik hoop dus dat ze snel komt!
de eerste was met 40+6 en de tweede met 38+5 dacht dat ik weer overtijd zou lopen, was even heel vreemd dus toen ik met 38+5 naar zkh ging voor ctg , en weer naar huis om 17 mocht met weeen en 3 cm ontsluing en weer om 21u terug in zkh was en 22.30 geboren
Mijn eerste is geboren met 39+5, mijn tweede op precies 40 weken en nu 37 weken zwanger van de derde. Ben erg benieuwd, maar verwacht ook deze kleine rond de uitgerekende datum
Heb een andere vk gevraagd, één waarvan ik zeker weet dat ze eerlijk is. Blijkt dat het merendeel juist iets later bevalt van de tweede! Die andere muts heeft met gewoon wat wijs gemaakt. Baal best. Ben met de eerste bevallen met 39+3 en zit nu op 39+6. Voelt door dat mooie verhaaltje als overtijd lopen... :/
Bij de oudste op 41w bevallen, bij de jongste op 40w6d. De vroedvrouw vertelde mij dat als er een derde zou komen, dat ik waarschijnlijk weer vlotjes overtijd ging gaan, dat dat in je aard ligt. Geen idee of het klopt, want ik stop bij 2
Een beetje jammer dat een verloskundige je toch valse hoop geeft dan. Mijn verloskundige doet er eigenlijk geen duidelijke uitspraak over, maar als ik hem (ja het is een man) hoor praten dan denk ik zeker wel dat ik weer een week over tijd zal gaan. Al krijg ik toch wel een beetje meer de hoop dat hij eerder komt, misschien als ik me dat voor hou dat ik het toch ook wel wat beter vol kan houden, gezien ik er soms toch al even doorheen zit als ik aan 41 weken denk. Jij bent al een stuk verder, veel succes alvast voor de bevalling en ik hoop dat de kleine zich snel zal aandienen!!!
Hier ging het wel op, bij eerste na inleiden uiteindelijk bevallen met 41+3 en van mijn jongste spontaan bevallen met 38+5.