Eerste met 38+1, tweede met 41+2. Voor m'n gevoel dus 3 weken overtijd gelopen, bij de tweede, haha. Gelukkig vergeet je al dat wachten weer snel.
Nu heb ik dit topic eens door gelezen.. En bijna bij iedereen kwam de 2e later!! Kun je er geen poll van maken, ben echt wel benieuwd hoor.. zijn er maar een paar waar de 2e eerder kwam!
jep, hier ook een tweede (veel) later. eerste kwam met 35 weken door gebroken vliezen. Tweede zit er nog steeds.. ben 38 weken en 5 dagen. Nog geen beeb te zien!
kan de ts geen poll aanmaken..heb met veel interesse zitten lezen..maar idd lijkt mij dat de meeste een vroege geboorte hebben gehad en voor de 2de gewoon de termijn uit hebben gelopen hihi.
Bij mijn eerste ben ik met 39.6 bevallen in 17 uur tijd. Bij mijn tweede ben ik met 41.0 bevallen in 2,5 uur tijd na eerste wee
al eerder hier geschreven, maar de 2e is nu eindelijk geboren... Dochter bij 42 wk en 1 dg Zoon bij 39 wk en 3 dg Dus 1e zwangerschap overtijd lopen wil niet zeggen dat het bij de 2e ook zo is...
De eerste met 38,6 dagen geboren en de 2de met 39,6 dus een week later! Had stiekem wel gehoopt dat 2de eerder zou komen maar niet dus.. 2de bevalling ging wel veel sneller binnen 4 uurtjes zonder knip of vacuumpomp terwijl dat bij de eerste 13 uur was inclusief vacuum pomp en knip!
De 2e bij de meeste dus later, maar wel veel sneller bevallen als bij de eerste.. Ik ben benieuwd duurt nog wel ff dus
Zoon 1: geboren met 39 +1. 14 uur incl. anderhalf uur persen met vacuum, knip en subtotaalruptuur Zoon 2: geboren met 38 +3. krap 5 uurtjes, 1 perswee en 1 hechting! Heerlijk van die lekker vroege mannetjes! Wel allebei al helemaal klaar. Zoon 1 woog 4360 gr en zoon 2 woog 3895 gr. Mijn tweede bevalling was snel maar wel heel heftig!! Ik was wel weer veel sneller thuis en op de been. Wat dat betreft een heerlijke bevalling!! kus
Volgens de termijnecho's ben ik bij de 1e bevallen met 40+6 en van de 2e met 40+2. Maar bij allebei begon de bevalling exact 40 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie (en ze zijn 's nachts geboren, dus nét op 40+1).