Hoi meiden in wat voor iets zijn jullie bevallen? Ik ben ff mn kast aan het doorzoeken maar ik heb niet echt iets om in te bevallen. Ik zat te denken aan een soort lang hemd oid, maar wil het liefst iets met knoopjes ook bovenaan. Iemand een idee waar ik zoiets kan kopen? En wat deden jullie na de bevalling aan? Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, maar ik heb zelf helemaal geen pyama's dus daar moet ik ook nog ff iets voor halen
Ik had een goedkoop slaapkleed (tot net boven de knie) gehaald van de zeeman en daarin ben ik bevallen. Daarna had ik pyamas of slaapkleedjes aan.
Ik had speciaal en pyama gekocht (goedkoop bij zeeman ofzo) De bevalling ging zo snel dat ik ben bevallen in een topje van mezelf. Na de bevalling wel gaan douchen en toen maar die pyama aangetrokken
Ik heb ook een heel groot nachthemd van de zeeman van betty boop. Wilde eigenlijk ook een met knoopjes ivm borstvoeding maar kon deze nergens vinden. Dus wanneer ze op mn borst ligt wordt het even snel nachthemd omhoog, en wanneer ik en zij een beetje gefatsoeneerd zijn heb ik een piama met bovenstuk met knoopjes. Makkelijk voor het voeden.
Hier bij de v&d big shirts gekocht. De vorige keer in een tanktopje bevallen en na het douchen een big shirt aan gedaan.
Had ook twee shirts gekocht om in te bevallen. Uit eindelijk heb ik in me blootje bevallen. Was de schaamte voorbij. Stond met een weeen storm onder de douche en ik rende tijdens het opvangen in me blootje heel de verloskamer door van ellende hahahahahaha Nu ik er over terug denk! Whahahahaha shit happens. Na de bevalling netjes wel een nachthemd aan gedaan
Je hebt nu bij Zeeman en Wibra wel van die flenellen nachthemden en pyjama's met knoopjes, misschien een idee voor na de bevalling?
hier ben ik na bristol geweest een heerlijke grijze broek gekocht en een shirt zonder mauwe wit en grijs... was nog geen 30 euro ervoor kwijt...En straks kan ik het gebruiken als ik bijvoorbeeld het huis ga poetsen altijd heerlijk... Bij de eerste ben ik bevallen in me zwangerschaps shirt wou me eigelijk omkleden nog en dat mog ook maar had er geen puff meer voor dus had hem gewoon aangehouden...
2 keer bevallen zonder iets aan (ben ik bad bevallen) en naderhand een joggingbroek en een voedingstop/spaghettitopje met vest erover aan
Oh ja dat is een goede, ik had bij mijn zoon een luchtig shirt met korte mouwen die ik omhoog kon doen aan het einde als hij geboren zou zijn.. aangezien ik het warm had, had ik het ding toch al opgestroopt. Zoek nu nog een nieuw shirt, weer een luchtige, denk een nachthemd.. ga maar even zoeken gelijk, as I speak
Haha, ik in het t-shirt wat ik die dag toevallig aan had. In het ziekenhuis had in na 2 nachten weeen echt geen zin meer m dat bigshirt te zoeken, die ik daar dus wel voor had aangeschaft! Sterker nog ik had ook nog een bh aan die zijn uiteindelijk via de infuuspaal uitgegaan, ik had een infuus in en t armsgat kon dus alleen maar via de infuuspaal uit haha. Allemaal helemaal goedgekomen hoor!
Ik had speciaal een mooi nachthemd gekocht voor de bevalling, maar die heb ik halverwege uitgegooid, had het zo warm!! Na de bevalling een joggingbroek en spaghetti hemdje aangedaan!
ik ben uiteindelijk ook in mn blootje bevallen... had het stikheet dus tussen 2 weeën door mn nachthemd uitgegooid! daarna een nachthemd van de hema met drukknoopjes aan de bovenkant aangetrokken, die zijn echt top! draag ze nogsteeds en zijn ideaal met voeden. nu hebben ze ze met lange mouwen hangen zag ik van de week.
ik ben in een bigshirt bevallen. op het laatst werd het een ziekenhuis bevalling maar na de bevalling en het douche heb ik me gewone kleren weer aangedaan. ik mocht 3uur na de bevalling weer naar huis en ik paste me gewone kleeren en het zat goed.
Deze keer een zwart nachthemd om in te bevallen en na de bevalling (en douche) een mooie nieuw nachthemd die al klaarligt. Aangezien er smurrie op je bevallingskleding komt en er meteen foto's geschoten worden zou ik kiezen voor een hele donkere kleur. Vorige keer iets lichts aan gehad en dat bloed erop is gewoon niet zo fraai.
ik ga ook zeker kijken naar iets zwarts idd! Tis niet om er als een model bij te liggen dat weet ik haha, maar een paar leuke fotos zijn wel fijn natuurlijk
Bevalling ging zo snel. Ik had een zwart t shirt van de prenatal aan. Ideaal achteraf want je ziet op zwart geen bloed, wel fijn voor de fotos!!! Ik hou zelf totaal niet van die Disney big shirts, dus daar zou ik ook niet in willen bevallen. Na de bevalling heb ik een lekkere wijde pyjama broek aan gedaan van de Hema met een shirt.