Super onzeker..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Banghartje, 27 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    hoi iedereen!

Wij zijn sinds december aan het proberen voor ons eerste kindje.. mijn cyclus zit rond de 28-29 dagen.. Deze maand voelt heel anders.. Sinds mijn eisprong rond de 11e heb ik echt zere tepels (ze lijken ook groter te worden..?). Ik kan bijna niet aan mijn borsten komen. Ook ben ik echt zeer moe. 5 dagen voor mijn NOD heb ik een klein spikkeltje rozig3 uitscheiding gehad en voor de rest 5 dagen bruinige uitscheiding enkel bij het vegen. De dag van mijn NOD is het gestopt en nu nog steeds niks.. Af en toe een krampje, maar geen gevoel van menstruatie. Het is vandaag al dag 32 van mijn cyclus en dus al zeker 1-2 dagen “overtijd”. Zijn er nog mensen die dit meegemaakt hebben en zwanger waren? Ben echt super onzeker en bang om een test te doen, omdat hij elke keer negatief was. :(

Dit moest ik even kwijt aan iemand :(

Dankje!

2. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Jep hier..
    Ik had me voorgenomen om morgen te testen, ben dan 3 dagen overtijd en extreem veel kwaaltjes. Ik ben heel bang om te testen maar mijn verhaal ligt wel wat anders, wij zijn al ruim 2 jaar bezig en de kans dat we zonder hulp zwanger geraken is heel klein, heb een paar cyclussen geleden al bij de gyn gelopen omdat er weer wat anders mis was met me dus kan een negatieve test echt wel missen, daarom wacht ik ook altijd vrij lang voor te testen. Hier is het dus: kan ik nog ooit eens een positieve test vast hebben ipv wanneer heb ik eens een positieve test vast.
    Ik hoop dat ik me morgenvroeg over mijn angsten kan zetten en jij ook!
    Ik duim voor je mee!
    *knuf*

3. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Hey!
    Ja, ik heb ook wel wat last van kwaaltjes. Vooral mijn borsten en moe zijn valt wel wat op.. nu met deze warme dagen heb ik het soms echt super benauwd en dat het zweet me zo hard uit breekt & op andere momenten niet. Mijn onderrug geeft regelmatig steekjes. het is gewoon super frustrerend als je zelf zo graag je eerste kindje wilt en dat de rest van je omgeving precies geen moeite heeft.. :( ik heb mezelf voorgenomen om zaterdag te testen als ze dan niet zijn doorgekomen.. laten we hopen!

*knuf

BertxBirgit vindt dit leuk.
  4. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Ik wil je nu niet slecht laten voelen ofzo hoor maar vanaf december is best normaal hoor, Een half jaar proberen is gemiddeld en tot een jaar is ook nog 'normaal'. Komt helemaal goed meid ;)
    Hou me op de hoogte hier he!

Leraje vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Probeer het wel in het perspectief te zien he? Je bent nog maar vanaf december bezig. Niet nu al bij de pakken neer gaan zitten omdat je nog maar een paar maanden bezig bent.

En tja, gewoon testen :) of wacht tot het weekend, als je partner dan ook vrij heeft ben je iig niet alleen. heb je duidelijkheid. Progestron na de eisprong zorgen ook voor gevoelige borsten dus dat is op zich niet heel bijzonder.

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Spannend en snap heel goed hoor wat je bedoeld. Toen wij voor onze eerste bezig waren is er ook wel het eea aan vooraf gegaan. Vriend bleek niet veel goede zaadcellen te hebben en op een natuurlijke manier zwanger worden zou bijna onmogelijk zijn. Icsi was onze optie. Waren toen inmiddels een jaar bezig toen we dat nieuws kregen en kende mijn cyclussen heel erg goed. Tot ik dus diezelfde maand ineens niet ongesteld werd. Ik had verder geen krampen en ik dacht echt nog, dan zal het wel weer anders lopen nu en morgen ongesteld worden. Maar ook dat niet. De dag later weer niet, en die dag daarna ook niet.
    Toen werd ik wel zenuwachtig, want ik was echt nog nooit overtijd en zeker niet 3 dagen. Maar met het nieuws dat ik had gekregen, kon ik niet zwanger zijn. Ik durfde dus net zoals jij niet te testen.. want ik zou enorm teleurgesteld zijn ondanks ik wist dat t niet kon maar tegelijkertijd wel overtijd was.
    Ik heb mn stoute schoenen aangetrokken en getest.. en ik was dus gewoon zwanger!
    Dit is helaas een miskraam geworden. Ik was er van overtuigd dat het dus wel gewoon kon, of was dit een wonder en zou het nu niet meer lukken? We hebben het de tijd gegeven zonder de medische molen.
    7 maanden na mijn miskraam was ik opnieuw zwanger en hij word inmiddels alweer bijna 2.
    3 maanden geleden hebben wij besloten voor een broertje of zusje voor ons zoontje te gaan. Ik ben nu weer bijna 6 weken zwanger! Dit had ik nooit verwacht zo snel!

Wat ik wil zeggen; ondanks ze zeggen dat iets niet kan of moeilijk kan, wonderen bestaan. Bij ons is het waarschijnlijk op een verkeerde dag getest want 3 keer zwanger kan geen toeval zijn. Maar ik begrijp je angst van het niet durven testen. Enige wat ik je mee kan geven is dat je niet meer of minder zwanger raakt door niet te testen. Het is al bepaald.
    Hoop dat je een mooi streepje te zien krijgt als je je moed bij elkaar hebt geraapt!:D

Banghartje en Leraje vinden dit leuk.
  7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.106
    12.087
    113
    @Banghartje enige manier om erachter te komen of je zwanger bent is door een test te doen. Je bent morgen 4 a 5 dagen over tijd, ik zie geen enkele reden om morgen (of nu) geen test te doen.

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Mee eens, hoe spannend het ook is!:D

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    8 maanden wachten is ook een optie :p

margarethd, Leraje, Dubbelgeluk en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Ik ben zeer realistisch hoor & weet ook wel dat 7 maandjes nog niet lang is tegenover iemand die al twee jaar probeert. Ik wou even mijn verhaal kwijt en horen of nog iemand iets gelijkaardigs had meegemaakt :)

11. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hihihi :p

12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Enige manier om erachter te komen is door een test te doen :) succes!!!

13. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    En heb je getest meid?

Banghartje vindt dit leuk.
  14. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Hey!
    Nee nog niet. Had gisteren avond een klein beetje donkerrood verlies. Dus ik vrees dat het niet lang gaat duren voor de rest gaat volgen helaas :( vandaag is het wel alweer licht bruin, dus ik snap er weinig van. Ik laat het nog een paar dagen op me afkomen.. en jij goed nieuws?

15. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Oh dat is wel jammer.. :(
    Ik mag me na 2 jaar wachten aan de groep zwangeren toevoegen :D Ik kan het nog niet geloven

Leraje, Tuttebelleke en Banghartje vinden dit leuk.
  16. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Oooh proficiat!! ❤️ Geniet ervan!

17. Banghartje

Banghartje Actief lid

17 feb 2019
    177
    145
    43
    Vrouw
    Amai ik kan dit niet geloven! Ik ben helemaal in shock!

Bijgevoegde bestanden:

Tuttebelleke, Leesteken, margarethd en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Wat een knaller zeg!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!:D

19. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Jeej! Proficiat!

20. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Zooow die is ook niet een béétje positief haha. Wat een fijn hoopvol topic is dit <3

margarethd en Banghartje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina