Wij blijven twijfelen over een babyfoon. Kunnen niet echt een definitieve keuze maken. Nu vraag ik me af welke jullie hebben en hoe deze bevalt of waarom je voor die babyfoon gekozen hebt. Hoor het graag!
Hoi, Wij hebben de Luvion Essential. https://www.baby-dump.nl/product/babyfoons/53/luvion-essential-digitale-beeldbabyfoon/39157/luvion-essential-digitale-beeldbabyfoon/39161/luvion-essential-digitale-videofoon/83581/ We gebruiken het al ruim 2 jaar naar tevredenheid. Enige is dat de batterij echt niet lang meegaat. Inmiddels is de babyfoon continue in de lader als het aanstaat.
Wij hebben Philips Avent Dect Babyfoon: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scd570-00-dect-babyfoon/9200000017784345/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-38742171740-S-301503620330-9200000017784345&gclid=CMmztcHL4tQCFYkp0wodmbYNTQ Zag het nut niet van een camera en heb het ook nog nooit gemist. Na 2 jaar doet de batterij het ook nog prima. Ik denk dat hij bijna continue aan heeft gestaan sinds dat mijn zoon geboren is.
Hier ook de luvion essential aangeschaft, omdat mijn zus meerdere babyfoons heeft gehad, maar nu al heel lang met grote tevredenheid deze gebruikt.
Hmm wel veel Luvion essentials! Ik las daar wel 'veel' dat het bereik tegenvalt. Vooral in nieuwbouw huizen. We twijfelen tussen de Luvion essential en de alecto dmv 200. Echt lastig.
Geen laat van het bereik hoor. Mijn zoontje slaapt aan de voorkant van het huis en wij hebben in alle kamers gewoon bereik.
Hier ook een luvion essential haha. Ben er heel erg blij mee. Hij reageert altijd goed en heeft goed bereik hier. Wil nog wel eens snel een mini rondje met de hond lopen als dochter op bed ligt en heb het volledige rondje bereik. Mits ik aan de kant van de kamer blijf lopen. Ga ik naar de voorkant dan is het bereik gelijk weg.
Luvion grand elite. Inmiddels al bijna 3 jaar in gebruik en sinds kort een 2e camera erbij, echt ideaal. Je kunt makkelijk het beeld laten switchen. Bereik prima
Hier ook deze en zag zelf het nut ook niet van een camera. Totaal nog niet gemist. Als ik slaap kijk ik er niet op en als ik in de avond wat hoor loop ik net zo makkelijk even naar boven.
De Luvion grand elite is niet meer leverbaar zie ik. Dat is wel jammer. We willen er wel graag eentje met een camera. Lijkt mij wel heel fijn om de baby te kunnen zien als alles stil is.
Iemand toevallig ook ervaring met de Luvion Easy? Voor zover ik kan lezen, is het verschil tussen de babyfoons alleen dat het scherm 2 inch is, en die van de Essential 3.2 inch
Avent dect SCD560 Erg tevreden over. Mis geen camera. Prima bereik. En de alecto DBX-82 Nadeel: werkt met kanalen Voordeel: 3 km bereik en uit te breiden met meerdere baby units
Voor 28 euro een van de kruidvat alecto. Gewoon geluid, muziekje en terugspreekfunctie. Niet teveel poespas...
Verder niemand ervaring met de Alecto dmv 200? Leek me namelijk een goede babyfoon, maar lees hier vooral over de Luvion, haha.