Hoi dames ! Mijn dochtertje is vorige week een jaar geworden , we zijn inmiddels alweer een half jaar bezig om zwanger te raken. Het heeft bij ons 3 jaar geduurd voordat we zwanger waren . We hebben ook in het traject gezeten met iui . Naar 5 behandelingen wilde de dokter de iui stoppen , en doorgaan met icsi . Ivm endometriose en man zeer verminder vruchtbaar . Ik nam daarvoor eerst even een pauze , want ik was helemaal op en depressief geworden van het traject en dat ik maar niet zwanger werd! Ik plande weer afspraak voor controle en op de echo zagen ze toen een heel mooi klein kloppend hartje !!! Ik bleek dus zwanger te zijn geraakt in de pauze spontaan zonder iets Maar mijn vraag is eigenlijk .... Hoelang duurde een tweede kindje bij jullie ? Traject ? Of spontaan ? Maar ook dat de eerste lang op zich liet wachten . Ik heb wel een controle gehad maandag en ze zag 2 mooie grote eitjes die op springen stonden . Ik staar me er niet blind op want dat heb ik al vaker gehoord en vervolgens was het niks ... We willen nog een half jaar wachten en daarna het traject van icsi gaan starten . Xxx
Bij m'n dochter duurde het 4 jaar voor ik zwanger was. Ook uiteindelijk spontaan Daarna een jaar gewacht en inmiddels alweer 2,5 jaar in de mmm.. Ik hoop dat het voor jullie sneller gaat!
De eerste keer zwanger door 1 poging IUI, na 2 jaar zelf proberen. Dat werd jammer genoeg een miskraam, maar toen gelijk spontaan zwanger van mijn zoontje (echt 1 januari miskraam, 5 februari een positieve test!). Na 6 maanden zelf proberen weer naar de gyn gegaan en mocht gelijk beginnen met IUI. Ook weer, gelijk zwanger na de eerste poging! En nu 24 weken zwanger van mijn tweede. Dit keer een meisje!!!