Ik zou het niet doen. Hier ziet de kinderwagen er na 1 kindje nog prima uit. Dus als er een volgende komt gaat hij gewoon nog een ronde mee en misschien (hopelijk) erna nog wel meer. Vind het echt zonde om daar m'n geld aan uit te geven. Ik zou dan m'n geld uitgeven aan bv. een mooie zak voor in de maxi cosi, nieuwe kleertjes of een mooi deken o.i.d. Kinderkamertje is hier wel wat beschadigd door de verhuizing, maar man heeft het zelf gemaakt dus zal waarschijnlijk bij de volgende ook gewoon weer gebruikt worden. Misschien wel wat opknappen dan.
Ik koop wel een nieuwe kinderwagen voor de tweede. Mijn eerste is nu al 6 jaar , de wagen zie ik nog wel in omloop, maar vind het niks meer aan, ookal zou ik de bekleding veranderen. Als er minder leeftijd verschil in had gezeten, had ik er nog over nagedacht. Ik weet het geslacht nog niet , maar als het weer een meisje is, dan zullen er wel kleertjes/dekens doorgeschoven worden.
Nee, ik vind dat echt zonde. Ongeacht het geld dat je hebt, is een beetje spaarzaamheid toch nooit verkeerd. Vind ik. En ik vind het bijzonder charmant dat meerdere kinderen hetzelfde materiaal gebruiken of dezelfde kleren aanhebben.
Euh... nee. Een kinderwagen is duur en ik vond het net leuk dat zus ook in de wagen van broer kon zitten. Neen, dat is bij mij geen optie en geen haar op mijn hoofd dat aan een nieuwe kinderwagen dacht, haha. Dat geld gaf ik liever uit aan nieuwe kleertjes, speelgoed, etc..
lang leve de consumptie-maatschappij...alles moet meer en nieuw....Maar goed, je beslist zelf uiteraard en wie weet kun je met de verkoop van de oude wagen iemand heel blij maken....Maar mijn ding is het niet, goed is goed....
Nieuwe babyspullen koop je voor jezelf en niet voor je baby. Die merkt er namelijk helemaal niks van. Je kindje heeft recht op en behoefte aan heel veel liefde en goede verzorging, maar een nieuwe kinderwagen heeft hij/zij helemaal niet nodig. Wij hadden dan ook vrij weinig nieuwe spullen.
Hier hebben ze alle 3 een andere wagen gehad omdat het zo liep. Bij de oudste een 2de hands, bij de tweede een nieuwe omdat die van de eerste lang niet zo fijn was als gehoopt. (Dus verkocht) Bij de 3e een 2de hands omdat onze jongste groot is en ik bang was dat hij snel uit de bak zou zijn en de "oude" wagen het buggy gedeelte alleen van me af kon en dat wilde ik niet met zo'n jong kindje. De oude goed kunnen verkopen en de andere voordelig kunnen kopen. (Heb uiteindelijk 10euro winst gemaakt) Als de eerste wagen wel hekemaal naar mn zin geweest was dan was die gewoon gebruikt voor de andere totdat ie slecht zou zijn.
Bij de oudste had ik eentje gekregen maar na 2 ,5 jaar intensief gebruik was er niet veel meer van over. Er was iets afgebroken bij de kinderwageninzet.. Bij de jongste eentje via MP gekocht en die gebruiken we nog steeds. De bak ligt inmiddels allang op zolder