Tweede kindje, nog een babykamer? ;)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door myrna2010, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Wij hebben wel een nieuwe babykamer gekocht. Ons zoontje zal rond de 22 maanden zijn als de baby geboren wordt maar ik vond het niet nodig om hem uit zijn ledikant te halen als hij er nog lekker in slaapt. We hebben veel moeite gehad met slapen en dat gaat nogsteeds af en toe vrij moeizaam. Ik wil niet dat als er al zo'n grote verandering (een zusje) staat te gebeuren hij ook nog z'n kamertje moet afstaan. Bij z'n babykamer is ook een groot bed te koop dus als hij er aan toe is hoeven we alleen een ander bed te kopen, de kast en commode kunnen dan gewoon nog even blijven staan.

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    Mijn zoontjes schelen 21,5 maand en wij hebben de babykamer over gedaan naar de jongste. Voor de oudste hebben we een bedje op mp gekocht van de Ikea waar de zijkant uit kan. Een peuterbedje hebben we ook al maar wil hem voorlopig nog in een ledikant laten. Dus nieuwe meubels voor de oudste..

3. misa

misa Niet meer actief

Wij gaan het wel doen. Ons zoontje is straks 1,5. Een kast heb je toch nodig, een commode is erg handig om allerlei spullen en misschien speelgoed in op te bergen en een ledikant lijkt me ook nog wel even nodig en prettig. Wij hebben de vorige kamer 2e hands gekocht (300 euro), dat gaan we nu weer doen. Als hij na een jaartje toch toe is aan een groter bed, dan kopen we die er dan bij.

4. myrna2010

myrna2010 Lid

6 jan 2010
    61
    0
    0
    Meiden, bedankt voor de reacties en ideeën!!

Ik weet nog niet zeker wat wij gaan doen, maar ik heb nog even tijd :)

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

wij hebben onze oudste zoon in een peuterbed gelegd toen hij 17 maanden was (zonder slaapzak) , nooit uit bed gekomen of uit bed gevallen ging prima dus
    een ketting met haak op het raam gezet en de deurklink omhoog

nu hebben we voor onze 2de zoon ook al een peuterbed besteld, want hij botst steeds tegen het ledikant met hoofd en allerlei andere lichaamsdelen , dus we gaan het bij hem ook proberen
    het zijn wel 2 totaal verschillende kinderen dus afwachten hoe het gaat

Deel Deze Pagina