Ik heb nog een badje met standaard van mijn eerste kind die ik ook voor de tweede wil gebruiken. Die stond in de schuur, maar heb net gezien dat mijn man er allerlei spullen in heeft gedaan, zoals terpentine, ammoniak, verfdozen, vuile gereedschappen en nog meer van dat soort gevaarlijke spullen. Lekker slim inderdaad :x Wat vinden jullie, maar een nieuwe badje kopen of is er een goed spul om het goed te reinigen zodat eventuele gevaarlijke stoffen ervan af gaan?? Ik zelf vertrouw het niet en wil een nieuwe nemen, maar dat vindt mijn man best overdreven. Wat zouden jullie doen?
Ow nee laat maar ik koop gewoon een nieuwe. Ik dacht dat die dingen best prijzig waren maar zie dat ze bij de hema voor maar 15 euro zijn
Ik zou hem gewoon hebben schoongemaakt en daarna met alcohol hebben afgenomen. Ik neem tenminste aan dat je man de vloeistoffen er niet ingegoten heeft, maar het er in flessen ingezet heeft. Ik zou het zonde vinden om een nieuwe te kopen, maar ja, hier hebben we het badje dan ook maar drie keer gebruikt. We gebruikten liever de tummytub of Jesse ging met ons mee onder de douche of in het grote bad.
haha, ik heb zowiso een nieuw badje gekocht voor ons tweede uki. Dit omdat ik koopverslaafd ben maar ook omdat ons eerste badje echt snel te klein was. En ik nu een mooier heb haha
Ja joh, die dingen kosten niets bij de Hema, geen risico nemen en gewoon lekker een fris nieuw badje halen. Straks heeft je kindje een heel geïrriteerd huidje omdat er toch nog minuscule restjes ergens van in zitten (laat staan dat ie iets binnen zou kunnen krijgen). Is vast maar een heel klein kansje, maar ik zou het er toch niet op wagen.
haha inderdaad, eigenlijk hebben we genoeg lege kastjes in de schuur waar zijn verf spullen ook in zou kunnen, maar als hij het badje leuker vindt, prima toch. Kijk aan, bij de ikea zelfs voor 7 euro