Hoi aanstaande vrijdag is het 5 weken geleden dat ik ben bevallen. heb erg onregelmatig gevloeid. eens fel, eens bijna niets, dan terug grote klonter en opnieuw gevloeid. sinds een dag of 4 verlies ik terug helderrood bloed. eerste 2 dagen erg weinig, maar wel aanwezig. met lichte buikpijn nu heb ik fellere buikpijn , dit ietsje onder de navel, die doorstraalt naar onderrug. verlies nu ook veel bloed. moet enorm veel gaan ' verschonen' en voel het voortdurend zo vloeien. voel me er dus wel flauw door Kan ik aannemen dat ik ongesteld ben, of is het nog van de bevalling? Voor mijn zwangerschap had ik steeds cyclussen van 90 dagen, dus , vind ik dat nu wel vroeg en had het nog niet verwacht. Ook had ik steeds weinig verlies en bijna geen pijn
Hoi, Ja het zou je menstruatie kunnen zijn. De cyclus kan anders zijn na een bevalling. Maar als je er ook echt veel buikpijn bij hebt en je hebt het gevoel dat het er echt uit stroomt moet je wel de vk of huisarts bellen om te overleggen Groet Evelien