We hadden een dicussie over de groei van de buik. Dit zijn de stellingen: Als je slank en smal bent , krijg je meestal een punt buikje van voren. Als je wat gezetter en breder bent, heb je een brede buikgroei... Zal wel eens willen weten of het klopt... Ben benieuwd! XxX Tan
hihihihi ik draag mijn buik ook naar voren, maar ben verre van slank en smal hahaha Dus ik heb ook anders gestemt.
Ik heb A gestemd, mar ik weet natuurlijk niet of het zo blijft! Nu draag ik nog vrij erg naar voren, maar ben nu ook pas 25 weken van mijn tweeling. Ik denk dat op een gegeven moment het niet meer verder naar voren kan groeien en dat het dan meer de breedte in gaat..... We zullen zien Marian
Nee klopt bij mij niet. Ben van mezelf niet slank en smal (ook niet dik ofzo, beetje stevig) maar m'n buik groeit momenteel echt alleen naar voren en niet rondom.
Ik was niet super slank, maar ook niet stevig. Ik heb maatje 36 normaal, maar ik ben ook klein. Ik draag tot nu toe ( bijna 20 weken) naar voren. Je ziet dus niks van achter nog. Ik weet niet hoe dat gaat veranderen.
Ik ben n beetje gezet maar draag het echt naar voren. Mijn zusje heeft de zelfde postuur en zij draagt wel rond om. Dus ercht verschillend
ik ben ook niet dik maar ook niet superslank en draag ook alleen naar voren..zo te zien aan de overige reacties komt dit het meest voor!
ik ben slank (was voor de zwangerschap echt dun) en draag heel erg naar voren dus bij mij klopt t wel
In het begin had ik erg het idee dat ik dankzij mijn brede heupen idd ook breed zou gaan dragen. Maar nu heb ik echt een langwerpige (baby ligt ook in de lengte) buik. Of ie echt puntig te noemen is weet ik niet maar ik heb nog wel mijn taille. Vind hem meer rond, maar dan wel naar voren toe dus........ haha, lekker vaag
ik ben nu tot nu toe 14 kilo aangekomen maar ik draag het allemaal aan de voorkant gelukkig, ik ben niet slank maar ook niet dik. Ik kan me eigen spijkerbroeken maat 38/40 nog allemaal over me heupen en kont krijgen, alleen de knoop wil nu niet meer dicht Ik heb trouwens een lange maar smalle baarmoeder weet niet of het daardoor komt. patricia
uhm, ik was erg slank, maat 36. Nu ben ik wel wat aangekomen, maar absoluut niet dik. En ik draag naar voren, maar niet in een punt : Van achteren zie je het niet... totaal anders dus
Ik ben niet super slank van mij zelf heb altijd damesmaat 36/38 en heb tot aan de 22ste week van mijn zwangerschap mijn eigen kleding aan kunnen hebben. Buikje begint nu te groeien en mijn buikje zit echt onder mijn ribben. Dikke kus Fennita P.s. ik heb ook een ovaale/smalle baarmoeder.