Tweede kindje op komst, maar niet gewenst door de vader :(

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Koekie87, 19 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie87

Koekie87 Niet meer actief

Daar valt niet over te praten.

2. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wat een nare situatie zeg. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.

Ik ben zelf ook niet gepland zwanger. En ondanks dat mijn man en ik allebei niet zaten te wachten op een zwangerschap en dat onze relatie ook niet geheel stabiel is op het moment. Heb ik toch gelijk mijn man vertelt dat ik dacht dat ik zwanger was. En hem vertelt dat ik een test ging doen.
    Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets niet gelijk vertelt aan de man met wie je toch nog graag verder wil. En het lijkt mij dat dat niet echt vertrouwen geeft bij je man.
    Maar goed, het is natuurlijk lastig om als buitenstaander te oordelen over een situatie. En ik ben blij dat jullie er nu in ieder geval over kunnen praten.

Veel sterkte.

3. cheshire

cheshire Actief lid

13 okt 2015
    144
    2
    18
    Drenthe
    Ik weet dat je inmiddels een andere username hebt dus waarschijnlijk lees je mn reactie wel. ;) Wat een k**situatie en wat fijn dat je bij je ouders terecht kunt. Achteraf is t altijd makkelijk praten over wat je wel en niet had moeten doen in jouw geval,maar ik denk dat toen je zwanger werd je ook niet het overzicht had over de gevolgen en dat je er echt niet op uit bent geweest om de situatie te verergeren. Ik denk dat je prima weet wat er momenteel schort aan je relatie en dat de komende maanden zwaar gaan worden. Dat hoeft er hier niet nog eens ingepeperd te worden. Blijf dus vooral van je af praten. Je zult nooit alleen de reacties krijgen die jou een oppepper geven maar er zitten hier genoeg dames die ook wel snappen dat je weet wat er mis is en die je een hart onder de riem willen steken. Veel sterkte in ieder geval!

Deel Deze Pagina