Hi, hoe is het? Al gestart met de clomid en al echo's achter de rug? Spannend weer! Hopelijk vallen bijwerkingen mee! Inderdaad heerlijk om straks weer kindje te voelen in je buik, hoop dat het snel raak is bij je! Ik mag nog weekje wachten voor m'n echo, duurt allemaal beetje lang! Wel spannend zo'n eerste echo! Ben benieuwd...
Hi, Bijna klaar met provera, dus aan het wachten tot ik bloeding krijg en dan beginnen met clomid. Nog even afwachten dus.. Dankjewel, ik hoop ook dat er niet veel rondes voor nodig gaan zijn. En ik ga duimen voor een mooie eerste echo voor je. HOe ver ben je dan? Het gaat in elk geval tot nu toe dus goed, fijn!
Hoi ik had met 50 en 100mg mooie eitjes kreeg ook pregnyl voor een mooie eisprong maar niet zwanger, toen 1e ronde 150mg en ik werd zwanger. Nu zitten we weer in de mm, en moest ik beginnen met 50mg, mijn gyn wil dat ik dit nog een paar maandjes blijf doen omdat het goed aan slaat... zowiezo nog 2 maanden. We zitten nu in ronde 2 Ik hoop dat ik nu wel zwanger mag raken met 50mg! Ik ben na mijn eerste spontaan zwanger geraakt van mijn 2e kindje, terwijl ik maar 3% kans had vanwege mijn pcos Ook daarom willen ze laag beginnen
bedankt voor je reactie! en wat een mooi verhaal . spannend dat je nu in de 2e ronde zit. klinkt ook logisch dat je nu met 50mg bent gestart, en fijn dat het dus goed zijn werk doet in principe. hoop dat het deze ronde raak mag gaan zijn en ik hoop natuurlijk dat 50mg bij mij ook voldoende zal gaan zijn
Spannend, je mag dus bijna beginnen. Gaat het echt beginnen, hopelijk snel succes! Bij mij alles goed, eerste echo zag er goed uit. Mooi kleintje te zien met kloppend hartje, erg bijzonder weer. Iets minder ver dan verwacht, dat verklaar vast ook lichte testen. Over twee weken weer echo. 😊
Goed nieuws! En acceptabele verklaring voor de niet hele donkere test bijzonder weer he, er is weer iemand in de maak bij je, en je weet niet wie, maar wel ongeveer hoeveel je van diegene kan houden! Ik wens je een hele fijne zwangerschap! En prettig over twee weken weer echo. Hoe ver ben je nu? Hier inmiddels ongesteld, en ga zo mijn eerste clomid nemen. Duimen kunnen gaan draaien, hoop op een goede kans binnenkort!