Oke dank je wel. Nee heb de stap huisarts nu gezet. Vrijdag ochtend 10 uur. Na de keizersnede nog 4 maanden met open buik gelopen. Heelde absoluut niet. Als je dan zo lang bezig bent ga je twijfelen. Hier herken jij je vast in
Jee heftig allemaal zeg!! Zo frustrerend als je niet weet waarom je meerdere miskramen krijgt. Ik ben zelf na drie miskramen ook naar Gent gegaan. Er zijn ook veel hormonale dingen waardoor zwanger worden moeilijk kan zijn. Na een bevalling kan dat ook weer veranderen. Ook is mijn ervaring dat een uitslag in Nederland wel goed kan zijn en in België niet. Dus het kan zeker de moeite waard zijn om verder te kijken want in Nederland doen ze inderdaad alleen de standaard dingen. Verder ben ik zelf ook naar een homeopaat gegaan en probeer ik heel gezond te eten. Met voeding zou je namelijk ook bepaalde hormonale dingen weer in balans kunnen krijgen. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo alternatief ingesteld maar sinds al die miskramen wel . Dus kortom, ik zou verder kijken in België of Duitsland en andere alternatieve dingen proberen. Ik krijg zelf overigens nog de uitslag van Gent dus ik weet niet precies waar het bij mij mis gaat.. Op naar een tweede goede zwangerschap!!
Nee wachten nog niet lang. Deze maand voor t eerst aan t proberen. Spannend dus. Wij moeten ook 1,5 uur rijden naar Gent maar was zeker de moeite waard. Wachttijden zijn lang. Afspraak maken en dan indien niet nodig weer afzeggen dachten wij. Fijn dat we toch geweest zijn
Meiden, ik was vanmiddag zo beroerd dat ik me niet meer in kon houden. Ik heb net een test gedaan en er is een lichte streep te zien!!!! Vind t heel spannend, want ik zit nog een paar dagen voor mn NOD en het is al zo vaak mis gegaan.. Maar het begin is goed, nu maar blijven duimen en proberen rustig te blijven.. Pff, wachten.. Heb normaal vanaf 9 dpo meestal al bruine afscheiding, maar vandaag 9 dpo en nog niks... Durf er haast niet in te geloven....
Ja, dat herken ik inderdaad.. Ook lang last gehad van de keizersnede, weliswaar geen open wond maar wel veel last.. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen.. Sterkte morgen!!
Ik heb al getest, zie ander berichtje.. Ik herken dus het ongeduld, haha. Ik heb ook al tegen mijn man gezegd dat ik er niet veel vertrouwen meer in had, maar als ik de test mag geloven kan t nog wel.. Ik duim voor ons allebei!!
Spannend inderdaad! Hoop dat t gauw raak is voor jullie! Voor ons is het 3 uur rijden naar Gent, dus echt een eind. Ik heb net licht positief getest, dus hoop dat vervolgonderzoeken niet nodig zijn...
Spannend juweeltje.. duim dat hij mooi oploopt ej het een plakbeeb is. Zonnetje2015 hoe was je intake in Gent?
Wat fijn juweeltje dat je positief getest hebt, hopelijk blijft het allemaal goed gaan . Ik net rond 15:00 weer een test gedaan maar weer negatief . Nu weet ik dat smiddags testen niet heel handig is, maar dacht weer van alles te voelen. zit vandaag op 10dpo dus begin nu wel het vertrouwen te verliezen dat het überhaupt nog raak zal zijn. Ga je nog een foto plastsen
Meiden, wilen jullie even meekijken? Toen ik 9 dpo s avonds testte was de lijn niet op de foto te krijgen, te licht. Vanmorgen weer getest, nu zie je wel een lichte lijn op de foto, toch? Ga helemaal twijfelen aan mezelf, want je wil natuurlijk het liefst een duidelijk positieve test. Verder heel iets licht bruin slijmverlies, daar krijg ik wel de zenuwen van.. Maar voel me wel zwanger, steeds meer eigenlijk.. Zucht.. Spannend!
Heb je nog getest vanmorgen? Jij ook 11 dpo toch? Ik hoop t zo voor je.. Bij mij verscheen de lijn vanmorgen binnen vijf minuten, maar wel licht.. Eest dacht ik dat ie net zo licht was als op 9dpo s avonds, maar toen kreeg ik m helemaal niet op de foto en nu (denk ik) wel.. Ook moest ik m op 9 dpo echt onder de lamp houden en nu zie ik m ook als ik gewoon op de bank zit (dus niet direct in t licht). Bah, zo spannend dit.. Vooral nu ik licht bruin slijmverlies heb. Is normaal altijd een voorbode van mijn menstruatie, maar ik voel me wel zwanger... Probeer er toch rekening mee te houden dat ik ongesteld word..
Hoi juweetje. Nee vanmorgen niet getest, ik ga maar afwachten. Na gisterenmiddag is het vertrouwen helemaal weg eigenlijk. Sinds twee uur ook last van ongi krampen dus denk dat het er aan zit te komen. Mocht het nou dinsdag nog niet zijn (omdat ik toch een beetje twijfelde over de nod) doe ik weer een test. Ik heb je foto even bekeken en het lijkt als ik mijn telefoon heen en weer beweeg of ik iets zie maar durf het niet 100% zeker te zeggen. Als ik hem inzoomt zie ik niks maar nou ben ik ook geen tuurder . Spannend he meis, ik hoop het zo voor je. Vindt het in ieder geval fijn om wat te kletsen met je
Dank jullie voor het meekijken.. Ik kreeg gisteren ineens licht bruinverlies en vannacht verloor ik wat oud bloed. Ik had de moed eigenlijk opgegeven, want dat is bij mij altijd een voorbode van de menstruatie. Maar vanmorgen moest ik ineens overgeven en mijn man merkte op dat mijn huid zo pukkelig is en dat heb ik echt nooit behalve als ik zwanger ben. Toen ik de tampon wilde verwisselen en rekende op een menstruatie, was die helemaal wit... Dus nu krijg ik toch weer hoop, maar ben zo bang dat het nog misgaat.. Daarom geen test vandaag. Mijn NOD is vandaag (12 dpo) dus ik wil wachten tot morgen. Als mijn menstruatie tóch uitblijft dan laat ik morgen weten hoe de test eruit ziet.. Hummeltje, jij nog symptomen of toch het vermoeden van een naderende ongi?
Spannend zeg, ben heel benieuwd naar morgen . Hier nog niks. Gisteren dacht ik echt het komt er aan maar nu merk ik weer niks. Wel veel meer afscheiding dan normaal maar had van de week ook weer een infectie . Ik ga nu wachten tot dinsdag voor dat ik nog een test doe, al merk ik echt helemaal niks geen symptomen niks.
Spannend meiden!! Ik duim voor jullie. Ik moet morgen weer naar de osteopaat. Daar ben ik half november mee begonnen.. Zij voelt veel spanning in mijn lijf en hoop het wat meer los te kunnen maken, voordat we naar Gent gaan straks..
Update, ik ben heeeeeel erg ongesteld geworden. Geen normale menstruatie, maar echt weeënachtige krampen.. Denk dus dat er een beginnetje van innesteling was, maar het heeft geen stand gehouden, helaas.. Ben in korte tijd veel bloed verloren en is nu al nagenoeg over.. Jammer.. Maar wel duidelijkheid.. Op naar een nieuwe ronde.. Succes bij de osteopaat morgen, Anneke. Ik ga dinsdag ook voor het eerst naar een osteopaat, benieuwd of die iets kan doen.. Hopelijk heb jij er profijt van!
Ahhhhh juweetje, jij ook. Wat ontzettend balen meis het had zo fijn geweest . Ook ik ben vannacht ongesteld geworden na een cyclus van 27 dagen. Heb nu enorme krampen dus hoop dat het snel over is. Nu maar afwachten wat er vrijdag gezegd wordt. Jij succes morgen