Tweede kindje, ronde 18, meerdere miskramen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juweetje2014, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Aaah nee meiden, wat een rot moment.. Knuffel voor jullie allebei!
    Juweetje... Ja, ik heb het gevoel dat de osteopaat heel veel los maakt (ook emotioneel). Ben benieuwd wat ze zegt, maar ze weet mijn zwakke plekken goed te vinden!
    Ik blijf voorlopig nog gaan, om alles soepel te houden en tegen de tijd dat mijn lijf meer ontspannen is, gaan we wat meer gericht tijdens de eisprong werken!

2. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi juweetje

Ik wilde nog even reageren naar aanleiding van je berichtje vanmorgen en dan met name over de omvang van de mestruatie.
    Vanmorgen bij het wakker worden dus er achter gekomen ongesteld geworden te zijn, maar sinds vanmiddag dus ook een bloedverlies niet normaal.
    Ik verlies kleine stolsels en het bloeden is niet normaal. Moet me echt binnen de twee uur steeds verschonen en dan echt helemaal doordrenkt :$. Zo erg heb ik het niet eens met de miskramen gehad.
    Zou dit nou komen omdat dit de tweede echte menstruatie na de miskraam is??
    Ook ontzettende buik krampen, maar niet te vergelijken als weeen, en menstruatie krampen maar dan een graadje erger.
    Hoop dat dit snel wat minder wordt.

Hoe voel jij je?

3. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dankjewel Annekruier.
    Echt weer een vreselijk baal moment :(.

Fijn dat jij zo'n baat hebt bij de osteopaat.
    Ik heb er nog nooit van gehoord, misschien is het ook wel watvoor mij

4. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ja.. baat t niet dan schaat t niet dacht ik bij de osteopaat.
    Maar de 1e keer dat ik daar kwam voelde ze nogal wat spanning in mijn lijf en ook bij mijn baarmoeder en het litteken vd keizersnede.
    Ben nu 4 keer geweest en alles wordt al wat soepeler. Proberen nu mijn lijf zo ontspannen mogelijk te maken voor Gent straks!

5. Juweetje2014

24 jul 2015
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Hummeltje, wat ontzettend balen zeg! Ik had zo gehoopt dat jij dan meer geluk zou hebben deze maand.. :(( En dan ook nog zo heftig dat bloedverlies, pff. Alsof het nog niet rot genoeg is dat t niet gelukt is.. Geen idee of het kan komen doordat het de tweede menstruatie na de miskraam is, anders de huisarts even bellen als je het niet vertrouwt.. Ik ben met één van de miskramen vreselijk veel bloed verloren en toen hebben ze op HB geprikt om te kijken of ik niet teveel verloren had. Kun je evt om vragen als je er naar van bent..

Anneke, hoe ging het vandaag bij de osteopaat? Voel je je altijd naar naderhand en later pas beter? Omdat je zei, het maakt emotioneel veel los.. Ben zelf ook benieuwd morgen. Ik ga eigenlijk vanwege nek en schouderklachten, maar wil de kinderwens ook aankaarten.. Geen idee of iedere osteopaat daar iets mee kan/wil. Of heb je die van jou er speciaal voor uitgekozen?

Met mij gaat het wel weer oke. Heb even erg gebaald, was wel verdrietig. Maar meestal gaat de dag erna de knop weer om en kijk ik weer vooruit.. Tja, wat moet je anders? Bloedverlies is alweer een stuk minder, gelukkig.. Gister ook elke twee uur verschonen, vandaag al minder..

6. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik ben er gelukkig niet naar van, buiten de buikkrampen om.
    Neem zo voor het slapen gaan een paracetamol.
    Morgen is mijn vrije dag dus lekker ol het gemakje met me knulletje thuis.

Ik heb dat ook altijd hoor.
    Op het moment zelf is het enorm balen, , maar nu kijk ik alweer vooruit en naar de volgende ronde.
    Hopelijk is het volgende maand feest

7. Juweetje2014

24 jul 2015
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alweer aan het aftellen richting je eisprong? Ik wel, de menstruatie is voorbij.. Komende donderdag afspraak bij de gyn, ben benieuwd.. Via de osteopaat waar ik vanwege nekklachten kom, kreeg ik de tip om naar een acupuncturiste bij hen in de praktijk te gaan. Zij is afgestudeerd op het gebied van onvruchtbaarheid en heeft veel succes behaald bij vrouwen.. Misschien het overwegen wArd. Ben zelf niet zo van het alternatieve, maar inmiddels wil ik van alles wel proberen ;)

Deel Deze Pagina