Straks ga ik even weg en misschien morgen ook nog wel. Is ongeveer een uur hier vandaan.... Nu zit ik me alleen te bedenken of ik wat spullen mee moet nemen als droge onderbroek ed..... En zou het verstandig zijn om wat matjes mee te nemen? Zit me dit ineens te bedenken hahaha misschien ook omdat het voor mijn gevoel weer begint te rommelen en ik vannacht wel 4 uur geslapen heb en sindsdien klaar wakker ben.... Wat zouden jullie doen?
Tja, ik zelf zou gewoon gaan. Ik ben laatst ook nog een hele dag naar het dolfinarium geweest, das hier bijna anderhalf uur vandaan... Maar misschien op jouw termijn wel verstandig een vluchttas achter in de auto te hebben staan en inderdaad reserve (onder)kleren. En geniet van je dagje weg!
Over het wel of niet gaan twijfelde ik ook niet ga niet thuis als een kluizenaar zitten wachten hahaha Straks toch maar even wat spulletjes voor mij zelf pakken!
Ik ben bij de eerste tot een week of 37 nog wel ver weg gegaan, daarna niet verder meer dan 20 min of zo. Was achterah een goede beslissing want toen mijn vliezen braken had ik gelijk best heftige weeen. ik had er niet aan moeten denken om dan een uur of langer(file etc) in de auto te zitten. Maar als je gaat, idd wat droge kleren, en je vluchttas voor de zekerheid in de auto zetten. En een matje onder je kont in de auto
Ik zou het zeker doen! Ik ben op 36 weken nog een week op reis geweest, de dag voor bevalling nog naar de cinema gegaan,enz
Ik zou wel spullen meenemen. Mijn kraamverpleegkundige zei als het voor jezelf onrustig gaat voelen dan wordt het tijd om de matjes klaar te leggen. Ik zou ze dus wel meenemen en in de auto leggen. Vooral als het toch wat aan het rommelen is. Beter te vroeg dan dat je de stoel weg kan gooien. En verder natuurlijk heel veel plezier!!
Wel slim dat je erover nadnkt.. ik zou idd ook wat in je auto leggen.. Ik was met 40+6 bevallen.. het begon op 40+5... en met 40+4 ben ik nog de heledag in artis geweest.. had helemaal niks bij me.. Achteraf miss niet zo wijs geweest hahaha.
Zou idd je vluchttas in de auto leggen en een matje meenemen. Ik had met 39 weken nog een begrafenis aan de andere kant van het land, dus ook een hele dag op pad.
Gewoon lekker gaan en alvast spulletjes meenemen, voor het geval dat. Ik ben bij de oudste de dag voor de bevalling ook nog naar mn vriendin geweest (anderhalf uur vanaf hier) en s avonds met vriend mee naar hondentraining..... volgende dag dus bevallen (40+3)
Idd tasje achterin, en als je een droog ondersetje mee wilt nemen, zou ik ook een schone broek meenemen, alleen een onderbroekje heeft geen nut hoor als de boel gaat Ik heb op de dag zelf nog een uur gewandeld van huis naar mijn moeder, en werd thuisgebracht, maar had ook niks bij me. Maar ik voelde het dan ook niet dagen van tevoren, die avond wel vaker naar het toilet dan gebruikelijk, 's nachts 01.05u is het begonnen
ik ben nu 35 weken zwanger en ik durf niet alleen weg te gaan met de auto..gaan jullie ook alleen ver weg rijden vanaf 35 weken??? of moet iemand mee gaan???
Vanmorgen een topic gestart en de spullen vergeten mee te nemen hahaha maar is allemaal goed gegaan! Ben nu net weer veilig thuis! Ik rij nu nog steeds alleen auto ook wel een uur hier vandaan, maar dan wel alleen naar iets waar het eigen is, dus bijvoorbeeld naar het werk van mijn vriend (hebben daar een appartement voor de weekenden als we daar blijven) of naar me ouders, is beide een uurtje rijden. Morgen gaan we ook gewoon weer weg, tenzij ik beval...... Moet er niet aan denken dat ik vanaf 35 weken ofzo alleen nog maar thuis of om het huis zou moeten blijven zitten....