slijmprop in stukjes en zwartig??

Discussion in 'De bevalling' started by bolkje, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik begreep van de vk dat een slijmprop niet in 1 keer hoeft los te laten, maar ook in kleine stukjes kan komen, maar bij mij zijn het dan echt wel heel kleine stukjes.... Echt haast een soort van stipjes in mijn afscheiding. Het is ook vrij donker gekleurd, haast tegen zwart aan... :)

Ik ben nu aan het wachten tot de vk terugbelt, want zwarte slijmprop heb ik nog nooit over gehoord, tot ik ging googelen tenminste.... ;)

Heeft iemand anders dit ook gehad? ;)

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nee klinkt niet bekend maar mss is het een beetje heel oud bloed met slijmpjes oud bloed word op dn duur zwart.
    Mijn slijmprop ben ik in 1 stuk verloren (nleh) en dat was ook ee combinatie van taai slijm met vers rood bloed en oud bruin/zwart bloed vermengd.
    Spannend hoor

3. Thanks voor je reactie! Het is zeker spannend!! Kan echt niet wachten haast :)

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Snap ik meid ik had dat ook heel erg met mn eerste.
    Vroeg me constant af is dit wat of dat. En weet ik wel als het begonnen is?
    Succes ik begrijp precies wat je voelt!

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    en??\wat zei je vk??
    ben wel benieuwd eigenlijk

heb er nog nooit van gehoord en ga maar niet googlen haha

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik herken het eigenlijk niet.
    Bij de oudste verloor ik ook deeltjes en op de dag dat ik gestript zou worden was het een glasachtig taai propje met wat helder rood bloed.
    Bij de tweede een grote flinke grijze massa met kleine sliertjes er doorheen, zag er frappant uit!
    Bij de derde geen slijmprop gezien en bij de vierde ook niet (ben bij de laatste wel ingeleid op 40+1)
    Succes!

7. De vk zei dat het waarschijnlijk oud bloed is dat is losgekomen door harde ontlasting...

Share This Page