heey meiden,, de romper maat 86/92 worden te klein bij mijn zoontje, als ik ze dicht doe en hij beweegt knappen ze bijna altijd weer los,, nou is mijn vraag hadden jullie gewoon rompers maat 98/104 of hemd en een boxer ( onderbroek ) Liefsz
Ik ben tot romper maat 80-86 gegaan. Daarna heb ik hempjes met een broekje gekocht. Staat ook zo lekker stoer.
Mijn zoontje heeft nogal eens last van opkruipende shirts. Zeker in de winter heb ik zijn rompers erg gewaardeerd. Ook omdat de luiers dan beter blijven zitten. Maar in de zomer zouden een onderbroekje en hempje ook wel volstaan denk ik. Wat gaat ie snel trouwens? Hoe lang en zwaar is ie dan? Mijn zoontje is de kleinste niet en bij hem zitten deze rompers nu pas precies goed.
hij was met 11 maand 79 cm en 9760 gr,, het probleem bij hem is dat hij een heel lang bovenlichaam heeft ( nu maat 92 ) en kleine benen,, ( lengte net maat 80 ( nog iets te lang maar 74 net te kort ) ) ( de bovenkant van de broek past nog in maat 68 ) Liefsz 8)
Haha mijn zoontje van bijna 12 kilo en zo'n 84 cm heeft dezelfde maten Alhoewel hij eigenlijk alweer over moet naar maat 96 (bovenmaat) terwijl ik al zijn zomerkleren in maat 92 heb gekocht Hij heeft die maat praktisch overgeslagen, grrrr.
lastig is dat he? ik had ook nog zomerkleren in maat 86 nooit aangehad omdat het alweer te klein was,, hij heeft ruim 4.5 maand in 86 gezeten,, bijna 5 maand,, Liefsz
Hier rompers voor als het koud is..met lange mouwen. Maatje 98/104.....ze is 93cm lang. En hemdjes en broekjes heeft ze ook hoor, gewoon voor ernaast...die heb ik wel in maat 110/116 nodig...anders kruipen ze zo omhoog!! Dus....beide!!
Misschien hangt het ook af van het feit of je kindje aan zijn luiers zit of niet. Een hemdje lijkt mij minder handig, want anders trekt ze zelf de luier los. Misschien als ze iets ouder is dat ik ga overstappen op hemd/broekje
Ons jochie is een paar maand voor zijn 2e verjaardag over gegaan. Dat was in de zomer. Dan liep hij soms alleen in een luier rond. En dan deed ik er een los hemdje boven. Toen hij uit die maat was (dacht 86) heb ik geen nieuwe romper gekocht maar gewoon ondergoed setjes. Maar soms heb je toch nog wel last met blote buiken/ruggen. Dus ik zou kijken of je toch de lente door kunt met rompers. Want die koude buikjes vind ik ook niks
thnx meiden!! ik haal nog 2 rompers voor de koude dagen en verder haal ik gewoon ondergoed met een hemd aangezien we het betere weer in gaan Liefsz