Hoi Timmoneke Wat ontzettend jammer zeg en enorm balen!!!! Ik voel hier af en toe wat krampjes en de voorgaande keren was dat geen goed teken, maar verder voel ik eigenlijk niets. Dus het is nog spannend. Elke keer na mislukte poging werd ik 12 dagen na tp ongesteld, dat zou dus morgen zijn. We wachten af..... Sterkte! x Jille
Timonneke dat erg dat je ongi bent geworden Dikke knuffel!! Hier gisteren ongi geworden weer een cyclus van 28 dagen Helemaal happy mijn volgende nod is 2 juli en hopelijk word dat ook de startmaand. Dinsdag nog 3 weken tot het gesprek
@ ons wondertje: Wat goed! Hopelijk mag je snel starten na het gesprek 28 juni. Veel succes! Gr. Jille
Beste dames, Gisterenavond laat had ik even wat bloedverlies en vannacht krampen. In het maandverband zat wat licht roze bloed. Dus dacht het is over en uit. Vanochtend toch een sensitest testje gedaan en daar verscheen maar 1 streep (moest 5 min wachten, maar dat had ik niet gedaan). Na 20 minuten ben ik gaan douchen en zag een heel licht tweede streepje op de test. Waarop ik een kruidvat 2v5 test heb gedaan en daarop een hele duidelijke tweede streep. Ik kan het gewoon niet geloven!!! Heb zo het gevoel dat het misgaat. Het voelt allemaal ook heel anders als bij mijn eerste kind, toen wist ik 2 dagen voor het testen al zeker dat ik zwanger was. Vrijdag mag ik bloedprikken op het ziekenhuis! We wachten af, maar oh oh wat is het spannend deze keer!!!!! Hierbij een foto van de testjes. Groeten jille
Wauw jille!!!!!! Wat een duidelijke 2e streep zeg!! Ik snap dat je zoiets hebt het voelt heel anders maar hopelijk is alles gewoon helemaal goed. Elke zwangerschap kan zowiezo anders zijn heh. iig een voorzichtige proficiat dan alvast maar de test liegt er niet om
Ik kon het niet laten en heb ook een digitale test (zonder indicator) gedaan. En ook deze was met een heel klein plasje duidelijk. Zou het dan toch, nu maar hopen dat alles goed gaat. De bloeding is eigenlijk gestopt geloof ik nu.
timonneke, balen dat je ongi bent geworden. sterkte! ik hoop dat de volgende ronde raak is. jille, gefeliciteerd! ik hoop dat het allemaal goed gaat. wij gaan ook voor een 2e! 27 juni hebben wij ons eerste gesprek bij het amc. wij hebben nu een zoontje door middel van tese icsi ons wondertje: spannend he, ik hoop dat alles goed bij jullie gaat verlopen. ik zal aan je denken
mari wat grappig lopen we dadelijk weer gelijk. 2009 ook toen alleen door mijn overstimulatie ging het toen allemaal niet meer door. Ik volg jou ook hoor Heb al een reactie op je berichtje van hyves gegeven
Mari en Wondertje: succes met de intakegesprekken en hopelijk kunnen jullie zonder opstakels starten. Hier gaat alles oké. Vrijdag bloed geprikt en ook daar zeggen ze toch echt zwanger. 27 juni heb ik het evaluatiegesprek bij de fertiliteitsarts en dan meteen een echo. Hopelijk zien we dan het hartje al kloppen (ben dan 7 weken). Toch altijd weer enorm spannend of het allemaal goed blijft gaan. We hadden in ieder geval van de 7 embryo's geen cryo's meer over. Dus deze moet echt wel heel erg blijven plakken hoor..... Groeten Jille
spannend! ik hoop dat alles goed is en dat jullie een mooi kloppend hartje zien. wel grappig, alle 3 eind juni naar het zh