Hallo iedereen, Ik heb dinsdag mits de ontdooiing goed gaat een terugplaatsing van een cryo. Volgens het subsitutie schema van t vu, begin ik vanavond dan aan de utrogestan, 1 bolletje. En vanaf morgen 3 bolletjes per dag. Alleen lees ik bijna overal op internet dat t gebruikelijk is om de dubbele hoeveelheid te gebruiken, wat dan geadviseerd wordt. Dus 3x per dag 2 bolletjes, maar vu schema zegt dus 3x per dag 1 bolletje? Is er iemand die toevallig ervaring heeft met cryo tp met subsitutie schema, en wat de medicijnen waren? De hoeveelheid utrogestan, en de progynova ook? Alvast bedankt voor t meedenken
Geen ervaring met schema waarover je spreekt... Ik heb woensdagavond pregnyl gehad voor een cryo-tp op zondag en begin vandaag (vermoedelijke eisprong) met de utro. Ik heb zowel bij de verse als nu bij de cryo-tp 3 keer per dag 1 bolletje moeten gebruiken.
Dankjewel, voor je reactie. Ook maar 1 bolletje per keer dus. Alleen kwam ik er nu vanmorgen achter dat op t doosje van utrogestan staat, wat de apotheek drukt die tekst, dat je 3 maal daags 2 bolletjes moet doen? Staat dat ook bij jou op t doosje? Nog andere ervaringen iemand?
Bij de verse tp moet ik 3x 2 bolletjes en bij de cryo's nooit hoeven gebruiken.. Ik zou je ziekenhuis even bellen en navragen
Ieder ziekenhuis doet t anders lijkt wel met cryos. Voor nu doe ik maar wat op t pakje utrogestan staat 3x 2 bolletjes dus. En dinsdag als hopenlijk de tp is, vraag ik t ff na. Want op t subsitutie schema staat er toch maar echt 1 bolletje per keer...
het is of 3x daags 2 of 2x daags 2 dus het klopt sowieso niet. En meer kan geen kwaad. Dus zou er gewoon vanavond 2 in stoppen.
Misschien best eens bij je eigen arts informeren, want overal doen ze het idd anders... Hier is het telkens 3/dag, maar meer kan idd geen kwaad.