Goedenavond, Misschien kunnen jullie me tips geven. Ik wil een fotoboek maken van het eerste jaar van onze dochter zijn veel fotos als ik een digitaalboek wil maken worden veel fotos klein gemaakt vanwege formaatboek anders wordt het best dure fotoalbums. Heeft iemand tips met zoveel fotos??
Tja als t echt zoveel foto s zijn en je kunt geen kleinere selectie maken zou ik bijv wat splitsen.. Eentje tot 6 maanden bijv. Of als je die er ook bij doet de bevallingsfoto s en foto s met kraambezoek apart en de leukste in t echt boek zeg maar... Als je wel echt alles in 1 boek wilt zit er niks anders op om de foto s te verkleinen.. Wellicht is t leuk om digitaal een aantal foto s in collage vorm te doen op een bladzijde...
Ik heb nu tsee fotoboeken gemaakt van mn zoon. Van 0-1 jaar en van 1-2jaar. Ga binnenkort aan die van dochter beginnen en dan daarna van 2-3jaar van zoon afmaken. Wij hebben ook zoveel foto's! Soms word ik helemaal gek als ik fotoalbum ga maken. Hoe pak ik het aan? Ik gebruik de software van bol.com. Ik heb altijd zelfde formaat met zelfde aantal bladzijdes ( a4 en 42 pagina's) Ik maak een jaaralbum en heb voor mezelf gezegd: ongeveer 10-12foto's per maand. Dan heb ik zo'n beetje 120-130 foto's in een boek.Ik zoek eerst de foto's uit maand voor maand en als ik dat gedaan heb ga ik het boek pas maken. Er zijn maanden dat ik weinig bijzondere foto's heb en er zijn maanden dat het wat meer is. Dingen als wintersport/zomervakantie/ kerst /verjaardag zijn wel dingen waar ik altijd wat meer foto's van wil maar dat compenseert dan weer met maanden waarin niks/weinig gebeurd is. Ik zet in het boek overigens geen maanden,maar ik bekijk de foto's per maand. Ik maak een kopie en zet ze in een apart mapje van waaruit ik ze in het fotoboek zet.
Hier ook echt ontzettend veel foto's, maar hier nog lekker fanatiek op de ouderwetse manier! inplakken etc! met 3d effecten, scrabbooking etc! Ik heb namelijk ook zelf meerdere fotoboeken met de hand gemaakt, en moet zeggen vind het heeeeeerlijk om t terug te zien.
Hier fotoboek digitaal... Foetus -9mnd tot 0mnd 26 pagina's Baby 0mnd tot 12mnd Zullen wel de max pagina's worden Etc etc, zelfde boek, zelfde kaft etc... Lijk me wel mega stoer staan in boekenkast
Ik heb het gedaan met de iPhoto software van Apple. Ik heb het voor mijn zoontjes gedaan per maand en dan voor het eerste jaar inclusief de zomervakantie. Zo kan je leuk zien hoeveel ze in een maand veranderen. Ga ook weer een boek voor me dochter maken.
Ik bestel altijd bij albelli en dan voor 75 euro een boek van 30*30 120 blz Dit is en aktie die ze soms hebben meestal 2 keer per jaar en deze bestel ik dan je kunt op 1 pagina 10 foto's doen en nog zijn de foto's duidelijk ! Iemand die ik ken maakt via Picassa ofzoiets een dpo collage en voegt dat toe aan de bladzijden