Afgelopen zondag tijdens de EK voetbalwedstrijd Nederland - Italie. Truusje wilt zoals de afgelopen weken niet slapen 's avonds en was dus nog wakker. Nou ja, oma en opa kwamen bij ons kijken, dus die was even in goede handen, en ik probeerde toch nog een klein beetje van de EK voetbalwedstrijd mee te krijgen. En toen er gescoord werd, feest! Iedereen juichte, papa aan het brullen.. . Je hoorde de hele straat! En mijn lieve kleine meisje schrok zich te pletter. Het lipje begon te trillen en grooot verdriet! Ja, die schrok zich helemaal te pletter Gelukkig was ze ook wel weer snel getroost door mama en oma.. Stomme ik dacht dat het nu wel afgelopen zou zijn met de doelpunten. Dus toch nog maar even erbij zitten. 2-0. Nog groter verdriet! Helemaal hard huilen, ze was echt geschrokken weer. Gossie, prulleke toch.. Toen zijn we samen maar lekker boven gaan zitten, beetje knufelen enzo.. arm kindje De 3-0 hoorde ik wel aan het gejuich, en van de mooie verhalen achteraf en de nabeschouwing heb ik ook nog kunnen genieten. Maar dit krijgt ze later dus wel mooi te horen he. Heel Nederland juichte en die van mij huilde tranen met tuiten!
Haha, ik herken het gedeeltelijk! Mijn mannetje slaapt prima door herrie/gejuich heen.. (denkend aan juichen van voetbalfans tot aan vuurwerk wat met koninginnedag werd afgestoken wat 20 minuten duurde hier in Almere).. Maar... gisteren bij mijn ouders thuis kwamen 2 F16's over.. Dat was wel net teveel van het goede en toen kwam er groot verdriet!
Ach gut... wat zielig. Dat doet met aan WK denken ergens in de jaren 80. Toen moest ik oppassen bij mijn kleine neefje en nichtje. Toen Nederland scoorde was het ook feest in de kamer en heeel veel paniek bij die kleintjes.. dat vergeet je inderdaad nooit meer..
Ons zoontje zat juist bij papa op schoot toen de 3-0 viel. Wij juichen en meneertje keek ons met grote ogen en open mond aan haha wat een gekken zal ie gedacht hebben
oooww wat herkenbaar! Dano had ook een avond dat hij niet wilde slapen. wij zaten met de buren buiten. dus Dano op schoot deken eromheen en kijken maar. toen de 1-0 viel deed een buurman zijn toeter aan. nou Dano schrok zich kapot, keihard huilen natuurlijk. dus ik ben maar even met hem binnen gaan zitten. toen viel vrij snel daarna de 2-0 en ik zei heel zachtjes yeah... hij zijn armpjes in de lucht hahaha zo schattig. door zijn verjaardag gaat hij met zijn armpjes omhoog juichen doordat iedereen dat deed
Ha ha, heel herkenbaar! Hier ook een hele grote pruillip. Meestal slaapt ze overal doorheen, maar sit was even teveel van het goede. Arm meiske!
Sem schrok bij het eerste doelpunt ook, maar ging nog net niet huilen. Aangezien we in Peru wonen was het juichen alleen van papa en mama, maar daar schrok hij dus juist van. Hij keek ons echt zo aan van 'wat is er?'
Ik haat voetbal. Sorry, dames. Was dan ook niet blij met die herrie toen ze net lekker lag te slapen. Ben gelukkig niet de enige. Mede-voetbal-haters: zie ook http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=95686
Milan lag net te slapen toen het eerste doelpunt viel ... En je raadt het al .. een herrie niet normaal meer, juichen, toeteren zelfs vuurwerk werd er afgestoken. Milan was natuurlijk meteen wakker maar het huilen was m snel vergaan toen hij lekker bij papa op schoot kroop. Na een paar tellen was hij het zat en ging hij even spelen en mijn idee was om hem na een paar tellen weer lekker naar zn bed te brengen, nooit gerekend op een volgend doelpunt. 2-0 .. het hele ritueel kwam weer .. het juichen, toeteren en het vuuwerk, Milan liep het balkon op . .pakte de spijlen vast en begon lekker mee te brullen met de menigte die op straat liep. vond het zo leuk om dat te zien, paar minuten later liepen er een aantal kinderen langs die keihard "Italie" aan het roepen waren. Milan weer naar het balkon en op zijn manier tegen die kinderen brullen maar op een hele andere manier zoals hij daarvoor bezig was toen het 2e doelpunt viel, echt een soort van "doe eens ff normaal met je Italie". Echt super schattig was dat om te zien
Hallo, Hier lag Tamara al in bed, maar de buren keken het voetbal buiten en hebben zo'n luide hoorn. Bij elk doelpunt, was het hiernaast een kabaal en natuurlijk die hoorn. Tamara werd er wel wakker van en dan hoorden we haar op de babyfoon even zuchten, wat brabbelen en toen viel ze weer in slaap. Maar wel zielig hoor, die huilende kids als iedereen zo uitbundig feest viert... Wel leuk idd om later tegen de kids te vertellen... Liefs Elly.