Hoi, sorry ben hier tijdje niet geweest! Wel spannend, over een klein weekje weet ik waar ik aan toe ben hihi. @Didi79: zie dat jij je ook hebt laten pendelen bij Caruli! Dus je pendelt zelf ook? Ik ben zo nieuwsgierig naar nog meer pendels...doe jij nog aan pendelen? Zou je het misschien ook een keertje voor mij willen doen? Ik ga je clubje even opzoeken!
Ons zoontje is in april 4 geworden. Gaat dus net naar school. Wel lekker, heb ik mn handen vrij als de kleine er is.
Oh, dat lijkt mij ook wel lekker idd...alle tijd voor de nieuwe baby....maar als ik daar op ga wachten ben ik onderhand 40.... Iets te oud, dus hopelijk dient de tweede zich ruim voor die tijd aan . Ons zoontje word in Augustus 2.
Okay, waar vind ik dat clubje? Bij Zwanger worden clubs onder Kinderwens kom ik hem niet tegen?? Of kijk ik verkeerd? Update: Gevonden, wist niet dat er ook aparte clubjes waren waar je lid van moest worden
Hoi, Ik pendel niet echt, heb eens gehoord dat je dat zelf met een gouden ketting en trouwring kunt doen, boven je hand of buik! Dat zou alleen maar aangeven hoeveel kindjes en welke geslachten. Dat heb ik geprobeerd. De ring begon een eerste keer heen en weer te zwaaien (jongen) en een tweede keer te draaien in een circel (meisje). Een derde keer bleef hij stil hangen! Mijn eerste kindje is inderdaad een jongen, dus benieuwd naar een volgende zwangerschap! Maar weet verder niets ervan, over welke maand etc.. Dus daarom heb ik caruli gevraagd om te pendelen en volg een topic van iemand tot zij weer gaat pendelen, maar zij doet maar een enkele keer per maand! Hier nog steeds niet ongesteld, en inmiddels op dag 40! Is al weer langer dan de laatste 3 keer! Ik dacht 10 dagen geleden dat het zou beginnen, flink buikpijn en lage rugpijn! Maar misschien is dat mijn eisprong pas geweest! Gemiste kans omdat we toen niet gefeest hebben!!!!