Na ei zw symptomen, maar later niet meer en alsnog zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nana33, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee meiden,

Ik vroeg me af of er meiden zijn die vlak na hun ei of innesteling veel zw symptomen hadden, die later weer weggingen. Ik zit nu op 9 dagen na mn ei en had gister en eergister een heleboel symptomen, zoals misselijk, krampjes, veel plassen, witte vloei en een opgeblazen gevoel en nu voel ik bijna niets meer :( (behalve dan wat hoofdpijn). Mn nod zou 13 dec moeten zijn, dus dat duurt nog even, vindt het daarom vreemd dat ik nu al niets meer voel en vraag me af of dit betekent dat het deze ronde weer misgegaan is? Hoop dat iemand me kan helpen!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het zou van een innesteling kunnen zijn, die is meestal rond de 8ste dag na je ei.
    maar het zegt allemaal eigenlijk niets. achteraf gezien had ik een opgeblazen buik rond de innesteling, maar verder had ik niet zoveel last. terwijl ik vorige maand heel veel symptomen had (misselijk, borsten een volle cupmaat groter, donkere ring om tepels, noem het maar op) en niet zwanger was.

je moet nog even wachten dus.. succes en hopelijk test je straks positief!

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Marieke: Dank je voor je snelle antwoord! Ik vraag me dan alleen af of symptomen van een innesteling daarna dan weer weg horen te gaan, zoals ze bij mij deden :( . Je hebt wel gelijk, ik moet nog even afwachten. Jammer dat het altijd zo moeilijk is, vooral als het eesrt raak lijkt en later niet meer. Jij heel veel geluk met je ZW!

4. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hey,

Nou bij mij is ook zo vaag...
    Ik had vorige maanden last van me borsten en nu had ik dinsdag (innesteldag) echt een raar gevoel in me buik. Had ook daarna beetje zere borsten en dat is nu opeens weg?! Dus heb het voor deze maand alweer opgegeven...
    maarja afwachten he want sommige vrouwen voelen helemaal niks en sommige voelen zich heel 'anders' en hebben veel symptomen..

xxx

5. Marieke1983

bij mij was de opgeblazen buik na de vermoedelijke innesteldag ook weg, pas 3 dagen voor mijn nod kreeg ik weer symptomen maar dat was maar erg weinig.

dus het kan wel!

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Annie: Verwarrend is dat he. Die symptomen geven je toch een beetje hoop en als ze dan weg zijn, lijkt het net alsof het mis is gegaan..
    @Marieke: Maar gelukkig, jouw verhaal geeft me weer een beetje hoop hoor :)

7. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja wordt er echt down van..
    Heb vandaag ook echt een huildag..
    Ik wil me niet zo aanstellen maar kan vandaag echt niet vrolijk doen
    pfff hoop dat ik me snel beter voel zeg!

En Marieke je geeft idd een beetje hoop..

xx

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Annie: Herken het hoor, meid! Zo down zijn en een huildag hebben kan trws wel weer een symptoom zijn, he ;) . OOoooww, wat kunnen we onszelf toch goed gekmaken :rolleyes:

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja het zou wel kunnen ja..
    Maarja me moeder had elke keer gespannen borsten toen ze zwanger was dus ik denk dat ik dat dan ook wel krijg als ik zwanger ben?!
    En ja ben de laatste dagen ook wel erg geirriteerd dus ja kan wel zo zijn....Nouja hou je wel op de hoogte he...
    we lopen bijna gelijk.. gezellie!
    Voel jij al wat?!

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja, gezellie he. Hopelijk hebben we over een paar dagen allebei een pos test in handen :)!
    Ik weet niet of die symptomen erfelijk zijn hoor. Ik heb gehoord dat het zelfs van zw tot zw kan verschillen. Maar ja, zou natuurlijk wel kunnen..
    Ja, ik voel me vandaag ook geirriteerd en heb last van moodswings, dan ben ik weer heel vrolijk, dan weer verdrietig. Verder eigenlijk niets (behalve daneen beetje hoofdpijn).
    Zit je trws ook bij het NOD forum van december?

11. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Nee niet dat ik weet...?
    Hoe doe ik dat dan?
    En die moodswings is ook echt een symptoom...hoop voor je dat het positief is!

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dank je, hoop het voor ons allebei! Als je op de homepage op NOD klikt en dan december kom je op de site. Daar zitten allemaal meiden die deze maand hun NOD hebben en geven we steeds door wie er ongi is en een pos of neg test hebben, dan kunnen we een beetje met elkaar meeleven. Het is wel een goede afleiding voor tijdens het wachten :( en het is spannend om te zien of er al weer meiden zwanger zijn :D . Kijk maar even.

13. Que

Que Niet meer actief

Ik heb preciess hetzelfde al is vandaag mijn hoofdpijn eindelijk weg..... Ook ik kan de 13e testen.

T is echt heel raar!

Ik zal voor ons duimen!

14. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    hoi
    ik heb zo een 4 dagen volle buik en heb zere borsten
    kan ik zwanger zijn?

15. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    hoi
    ik heb zo een 5 dagen volle buik met zere tepels
    kan ik zwanger zijn?
    IK VOEL GROOT BUIK. IK EET OOK NIET VEEL.

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Que: Ja, raar he. Hoop maar dat het geen slecht teken is , maar Marieke hierboven had het ook en die is nu wel zwanger :). Hoop dat de 13e voor ons allebei een topdag wordt!

@Laila:het zo zomaar kunnen meid, het zijn wel allebei mogelijke symptomen! Nog heel even volhouden en dan testen... Hoop dat ie posi is, succes!

17. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    hoi dames,
    ik voel me ook zo raar en vreemd ben normaal een koffieleut maar drink het stukken minder heb er geen zin in alleen ´s morgens om wakker te worden eerder dronk ik de hele dag niks anders dan kofffie en nu heb ik gewoon zin in thee :S af en toe heb ik buikpijn komt en gaat door de dag heen. Heb deze maand minder symptomen als anders of minder het voelt anders. er zi niks anders op dan nog een paar dagen af te wachten.

veel liefs

18. Marieke1983

pin je er niet teveel op vast he! het kan nog alle kanten op!

19. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ik pin me er ook niet op vast weet dat het elke maand weer anders kan zijn voor je ongi..zijn ook pas 6 maandjes bezig maar goed hopen doe je altijd..we zien het wel.

liefs

20. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi!

@Brit
    Me moeder had dat ook altijd als ze zwanger was! dan had ze geen trek meer in koffie...dus wie weet he..

Ik word zo moe van dat wachten... Heb deze maand echt last van me hormonen zeg, ben zo sip en verdrietig..

Heb net temp opgenomen en was 37.3 en gister nog 37.5 dus ga denk wel ongi worden :(

@Marieke, voelde jij het voordat je de test deed al dat je zwanger was?

Deel Deze Pagina