Hi allemaal, Mijn dochter heeft vandaag haar vaccinatie voor 11 maanden gekregen, maar ze heeft er last van zeg! Ontzettend hangerig en vreselijk moe en koorts. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ze net ziek is geweest en net 2 dagen koortsvrij was (in overleg met de huisarts de vaccinatie door laten gaan). Hadden jullie kindjes ook last van deze vaccinatie?
Nee, gelukkig niet gehad... Waarschijnlijk toch nog even een nasleep van dat ze ziek geweest is! Wij moeten overmorgen voor de 14 maanden vaccinatie, daar schijnen ze meer last van te kunnen hebben en dan met name 10-14 dagen ná de vaccinatie!
Ja van de 11 maanden vaccinatie heeft ons zoontje erge last gehad. Koorts (en best hoog) en hangerig, moe, niet willen eten/drinken. Duurde wel eventjes maar door de vaccinatie zette bij hem de ooronsteking ook door. Dus was ook dubbelop eigenlijk.
Hier bij die van 11 maanden ook meer dan nr1 en nr2. Nr3 hebben we laten zetten, toen een verkoudheidje op zijn retour was. Dat was ook een drama. Hij is nog bijna een week hangerig geweest. Alsof hij de verkoudheid+vaccinatie samen niet kon goed kon verwerken. Dus daarna nooit meer geprikt bij een beetje ziek kind..
hier heeft mijn zoontje ook gister de vaccinatie gehad en reageert daar ook veel heftiger op als op de andere. Ook heel de nacht opgelopen met koorts en huilen nu gaat t wel al beter de kkorts is weg in ieder geval
Hier ook na de derde vaccinatie veel meer last dan de eerste 2. Er zitten bepaalde stofjes in de prikken die sommige kindjes niet zo snel kunnen verwerken dan anderen. Na 3 of 4 prikken stapelt het zich dan op en hebben ze meer last. Bij ons duurde het wel 1,5 maand voordat zoonlief weer een beetje de oude was. Wij zijn uiteindelijk naar een homeopatisch arts gegaan, want bij het cb en de huisarts konden ze er niets mee. Veel sterkte! Juliette