Tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura2705, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Lief dat je vraagt! Ik voel eigenlijk niet echt iets wat ik alleen aan zwangerschap kan linken. Ik ben wel heel moe en mijn borsten doen pijn, maar voor mijn gemoedsrust of alles goed zit zou ik liever erg misselijk zijn :p
    Heb overigens sinds woensdag echt pijn in mijn bovenbenen, onderrug en liezen... weet soms niet goed hoe ik moet zitten en staan. Het lijkt me alleen bizar vroeg voor bekkenproblemen, dus ik wijt het maar aan drukke verbouwing enz.
     
  2. Poppy1987

    Poppy1987 Actief lid

    5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Lief dat je het vraagt!
    Ik begin al een buikje te krijgen :eek:
    En heb na het ontbijt dat ik uurtje erna honger krijg en misselijk word.
    Verder hele erge krampen in mijn buik soms en erg last van mijn darmen.
    Verder juist geen kwalen die ik vorige keer wel had, dat maakt het verwarrend.
     
    Visje79, Laura2705 en LolaLisa vinden dit leuk.
  3. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @neelatje aah kijk, dat is duidelijk! Zijn jullie al lang getrouwd? en @Visje79 ?
    Hier 4 weken geleden getrouwd toevallig :)

    @LolaLisa Bekkenproblemen zou inderdaad wel erg vroeg zijn. Wel vervelend!
    En de verbouwing is vanwege de uitbreiding van het gezin? Of gewoon algemeen dingen aan het veranderen?

    @Poppy1987 Dat is al vlot voor een buikje! Al hoor je dat wel vaker dat je bij een tweede of later kindje al snel een darmen-buik krijgt.
    Hele erge krampen in je buik lijkt me echt super naar zo tijdens de zwangerschap. Hopelijk heb je er niet te veel last van!
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  4. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :D Een groot feest gehad? Hoe was het?
    Ik ben dit jaar 3 jaar getrouwd. Wij wilden eigenlijk eerder trouwen maar toen zwanger geraakt en pas getrouwd toen ons zoontje 1,5 jaar was.
     
  5. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    @Tuttebelleke wij hebben een klushuis gekocht en 2 weken nadat we verhuisd waren en de hele bovenverdieping gestript hadden bleek ik zwanger van onze dochter :o:. Aangezien ons budget niet super groot was waren we sowieso van plan alles zelf ge doen, gelukkig heel veel hulp van familie. Maar toen boven af was zijn we even bijgekomen en hebben we deel van tuin aangepakt.
    En nu was de benedenverdieping aan beurt. Maar die is eind september ofzo wel ver af gelukkig :) We wonen nu tijdelijk boven in een geïmproviseerde woonkamer.

    Overigens kan ik nu wel een babykamer inrichten voordat ik moet bevallen. Dus zodra het even kan ga ik daar meteen aan beginnen! Dat vond ik zo jammer dat ik dat vorige keer nier heb kunnen doen...

    En gefeliciteerd met jullie trouw! Heb je genoten?
     
  6. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wij zijn 4 jaar getrouwd!
     
  7. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Mri was vreselijk, maar ik heb het gedaan (wist dat ik tikje claustrofobisch was, maar daar in dagelijks leven geen last van, ga gewoon op wc’s in liften etc). En kon ‘s avonds de uitslag al inzien. Geen gekke dingen, alleen dus die grote (2x3 cm) vleesboom op mijn baarmoeder en enkele kleintjes erin. Ik zal 26 aug wel horen wat het allemaal betekent voor het zwanger worden. Vandaag cd 9, dit weekend maar eens met ovutesten beginnen
     
  8. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Ik benieuwd wat je dan te horen krijgt. Ik hoop dat die vleesboom geen invloed BN geeft of zwanger worden. Anders zou die weggehaald moeten worden? o_O Doe je deze maand wel de ovulatietesten?
    Hier cd12. Gisteren vruchtbaar slijm dus ik dacht het begint.. maar vandaag niet meer :confused: De afgelopen maanden had ik altijd 5 dagen aangesloten vruchtbaar slijm voor eisprong. Ik ben beetje in de war nu.. o_O
     
  9. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja ik hoop natuurlijk niet dat ik geopereerd moet worden. Maar zou wel eea verklaren, twee keer heel snel zwanger en nu gebeurt er niks. We horen het 26 aug. (Nod ergens rond 28, dus hopelijk kan ik haar om de oren zwaaien met positieve test!)
    Ik ga wel weer ovutesten doen. Al hebben we wel genoeg seks, maar toch wel fijn om te weten wanneer je nod is. Toevallig afgelopen cyclus ineens wat langer en als je dan overtijd bent begint de mindfuck natuurlijk
     
  10. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Hier vandaag mijn piek! Dus ei komt eraan. Hoe is het met jullie? Nod is 28 aug. 26 aug weer naar fertiliteitsarts, hopelijk kunnen we haar begroeten met een positieve test!
     
    LolaLisa en Spectre vinden dit leuk.
  11. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hier gaat alles oke. Vorige week een van onze katten in moeten laten slapen na een kort maar heftig ziektetraject. Dat hakte er wel meer in dan ik had verwacht. Echt super naar om zo'n beslissing te moeten maken en er dan mee naar de dierenarts te moeten :(
    Maar buiten dat gaat het prima, lekker thuis vanwege vakantie dus dat is fijn.

    Het trouwen was leuk @neelatje en @LolaLisa ! Overdag klein gehouden (11 gasten) en 's avonds een groot feest. De fotograaf was er ook 's avonds bij en ze heeft echt superveel vette feestfoto's gemaakt :)

    @Visje79 fijn dat je je piek hebt gevonden en dus inderdaad rond je afspraak ook je nod hebt. Ik hoop met je mee dat je zwanger blijkt en het dus bij die eerste afspraak blijft :)
     
    LolaLisa, Visje79 en Spectre vinden dit leuk.
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.982
    17.017
    113
    Vrouw
    Wat zonde van je kat.. veel sterkte :( ik heb vorig jaar onze kat in laten slapen..hij had ook veel gezondheids problemen en was al oud. Het was zo'n lieverd, miste hem echt heel erg ...
    Nu hebben we een nieuw katje van 2 jaar, super lief beestje ook :)

    Fijn dat jullie een mooi trouwfeest hebben gehad. Geniet nog van de vakantie
     
  13. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig van je kat :(
    (Late reactie, ging iets niet goed met meldingen....)
    Wij hadden ook een groot feest met de bruiloft, zo leuk :)
     
  14. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Veel sterkte! Ik had ook vroeger een poes die zijn laatste jaren best ziek was en uiteindelijk ook lieten inslapen. Vond ik echt erg.. Zij was al 19 jaar oud dus best oud voor een poes.
     
  15. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Hier denk ik eindelijk eisprong. Toch veeeel later dan ik dacht o_O In principe wel goed omdat mijn man is deze week al terug en wij konden het gezellig maken :D Ik verwacht mijn nod dan wel later, 29aug ivp 26. Dus testen op mijn trouwdag ziet er niet in, veels te vroeg :rolleyes:
     
  16. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Test ik op jouw trouwdag, test jij op de mijne (29) :)
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  17. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Dat klinkt goed! :D
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  18. Jennyve

    Jennyve Lid

    20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hee lieve meiden!
    Ik heb van het weekend al jullie berichten al zitten lezen en nu toch maar besloten om me ook bij jullie aan te sluiten als dat oké is?
    Allereerst gefeliciteerd voor de al zwangeren!
    Ik zal kort wat vertellen over mijzelf. Ik ben 28 jaar en heb samen met mijn vriend een dochter van bijna 2,5 jaar (18/03/2017). Mij vriend is eindelijk zover dat hij aan het idee van een tweede kan wennen! Yes! Alleen wil hij absoluut niet gepland seksen en wil het allemaal lekker z’n gang laten gaan (kan ik niet!)
    We zitten nu officieel in ronde 2 en ik verwacht zaterdag/zondag mijn menstruatie (ik heb een onregelmatige cyclus van gemiddeld 30 dagen) ik vermoed dat ik 10 augustus mijn eisprong had en 7 augustus hebben we gesekst (birthdaaay sex). Dus ik hoop dat er wat sterke zwemmers bij zaten.. wachten wachten wachten. Oh ja en mijn vriend is 60 % vruchtbaar en het duurde met Juno 6 maanden voordat het raak was (viel wel mee)

    Liefs Jennifer
     
    neelatje en Spectre vinden dit leuk.
  19. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.982
    17.017
    113
    Vrouw
    @Jennyve welkom! Hopelijk mag het deze keer weer zo snel raak zijn :)
     
    Jennyve vindt dit leuk.
  20. Jennyve

    Jennyve Lid

    20 apr 2016
    89
    7
    8
    NULL
    NULL
    ♥ Zwanger worden 2e kindje♥

    Gestart
    Spectre - 28 jaar - ronde 11 - NOD 8 aug.
    neelatje - 37 jaar - ronde x (sinds mei '17) - NOD 27 juli
    Laura2705 - 36 jaar - ronde 10 NOD 5 augustus
    Poppy - 31 jaar - ronde 2
    LolaLisa - 27 jaar - ronde 4 (2e na mk) - NOD 28 juli
    Visje79 - 40 jaar - ronde 10 (na MA aug ‘18) - nod 28 juli
    Snies - 24 jaar - ronde 2 - nod 30 juli?
    Jennyve - 28 jaar - ronde 2 - nod 24 augustus

    Zwanger! :)



    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam, leeftijd en rondetoe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg.

    (Hij moet alleen even ge-update worden volgens mij)
     

Deel Deze Pagina