Tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura2705, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    En hier ook niet echt veel te melden, de eisprong is volgens mij net geweest. Ik denk vandaag 1 of 2dpo. Ik doe nog steeds geen ovulatietesten /temp dus kan niet met zekerheid zeggen. De afgelopen weken aan andere dingen gedacht en het een beetje los gelaten.. Een nieuwe afspraak gemaakt bij een fertiliteisarts voor op 7 nov. Wij gaan het zien.
    Gisteren even een k*t moment gehad. Was op een verjaardagsfeestje waarbij twee vriendinnen met hun kinderen waren. Beide al met twee kindjes (eerste kindjes zijn 4 jaar net als mijn zoontje en die tweede waren 1 en 2 jaar). Wij zaten samen met z'n drieën te kletsen over de kinderen.. en ineens begonnen ze over derde kindjes, zouden ze die wel of niet willen hebben etc.. En daar zat ik met mijn 1 kind :( Ik voelde me op dat moment zoooo gelaten en compleet onbegrepen.. Ik had eingelijk niets te zeggen.. ik wilde alleen maar zo snel mogelijk weg.. :cry:
     
    Spectre vindt dit leuk.
  2. Poppy1987

    Poppy1987 Actief lid

    5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Wat lief dat jullie nog af en toe aan mij denken!
    Nipt is helemaal goed en de baby doet het ook perfect!
    Met mij iets minder. Ben erg slapjes, zwak en heel moe. Slaap erg slecht en slik nu bloedverdunners voor de vergiftiging.

    Ennnnnn we weten sinds vanmiddag dat we een zoon krijgen!!! Heel blij. We hebben al een dochtertje dus dit is echt prachtig! :thumup:
     
    Tuttebelleke en Spectre vinden dit leuk.
  3. LolaMontez22

    28 sep 2015
    62
    17
    8
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

    Mag ik met jullie mee doen?
    Wij zijn op dit moment bezig met onze tweede.
    Via IUI, afgelopen zaterdag eerste IUI weer gehad.
    Ben heel benieuwd!
     
    Visje79 en Spectre vinden dit leuk.
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Ah @neelatje :( Kan me goed voorstellen dat dat echt even slikken is. Super naar :(
    Hopelijk ben je lief voor jezelf geweest en heb je gewoon nóg een stuk taart gepakt :)

    @Poppy1987 Wat fijn een goede nipt! En wat leuk, een jongetje! Had je een voorgevoel?
    Hopelijk knap je zelf snel wat op. Moet je lang aan de medicijnen?

    @LolaMontez22 Welkom! Spannend zo de eerste behandeling. Hebben jullie lang natuurlijk geprobeerd?
     
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.005
    17.027
    113
    Vrouw
    Welkom!! Hopelijk mag het snel gelukt zijn... succes voor het wachtbankje, hopelijk over 2 weken positief nieuws
     
  6. LolaMontez22

    28 sep 2015
    62
    17
    8
    NULL
    NULL
    nou, wij zijn 2 vrouwen.
    Dus dit is weer de eerste ronde :)
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  7. LolaMontez22

    28 sep 2015
    62
    17
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel!!!
    Je kunt jezelf weer helemaal gek maken hè?
     
    Spectre vindt dit leuk.
  8. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Gisteren een stukje taart op het werk en vandaag weer ;) Lekker slagroomtaart :rolleyes: Dus wat dat betreft kan ik niet klachen :thumup:
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  9. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Welkom @LolaMontez22 en succes deze ronde! Wanneer mag je testen?
    Hier ook op het wachtbankje maar het valt gelukkig mee. Ik ben momenteel bezig met andere dingen :)
     
  10. LolaMontez22

    28 sep 2015
    62
    17
    8
    NULL
    NULL
    Ik mag de 26e testen.
    Dus ben heel benieuwd.
    Ik merk nu wel met de tweede keer dat ik het drukker heb dan de eerste keer, dus je kunt het lekker van je af zetten!

    wanneer mag jij testen @neelatje ?
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  11. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Leuk om weer eens wat te horen dames! En gefeliciteerd @Poppy1987 een jongen, wat leuk!

    Hier was ik nog aan het wachten (eind oktober gaan we er echt voor), maar na een wat onvoorzichtige ronde leek er toch een heel vaag streepje te staan aan het einde vna mijn cyclus, toen werd ik ongesteld, dus ik dacht, achja, zal wel niets zijn geweest. EN nu ben ik al 11 dagen ongesteld (met ook echt veel bloed) en toen ik gister toch maar even testte zag ik weer een vaag streepje. Ik wil niet teveel speculeren, maar ik hoop in ieder geval dat dat verklaard dat ik zo lang ongesteld ben. Het lijkt nu eindelijk te stoppen, dus hopelijk dan de laatste non-ronde in!
     
  12. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    @LolaMontez22 ik weet niet zeker wanneer precies mijn eisprong is geweest, denk afgelopen zondag dus dan 27 oktober mijn NOD. Ik test bijna nooit voor nod, het is niet echt nodig. Ik krijg altijd bruinverlies paar dagen voor de menstruatie dus dan weet ik al genoeg :)

    @Poppy1987 nog gefeliciteerd! Wat leuk, een jongen!

    @Akka , dat klinkt als een hele vroege mk :( En inderdaad het zou je lange ongesteldheid verklaren. Is het bloeden nu helemaal gestopt? Heel veel succes de komende ronde! Keeping my fingers crossed!
     
  13. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @neelatje Ja ik denk het zelf ook, maar ik was nog niet echt in de veronderstelling dat ik zwanger was dus gelukkig ook geen teleurstelling of zo. Ik veeg sinds gistermiddag nog wel roze af, maar dat is het, dus hopelijk nu echt voorbij.

    Ik duim nu alvast voor de testers over 10 dagen ;)
     
  14. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hier vanmiddag ongesteld geworden :( Balen. Echt respect voor de dames die al zo lang bezig zijn. Dit was pas ronde 6 en ik heb er nu al flink de pest in :oops:

    @Akka Ah, dat is inderdaad wel erg lang vloeien. Fijn dat je zelf geen teleurstelling hebt ervaren of in ieder geval niet meer dan anders.

    @neelatje Lekker al die stukken taart! Misschien ga ik me daar ook nog maar eens op trakteren :)

    @LolaMontez22 Oh ja, dan valt er weinig natuurlijk te proberen :) Was jij ook degene die zwanger was van jullie zoon? Of wisselen jullie het af? Of hoor ik zoiets niet te vragen? :)

    @Visje79 Bij jou nog niks?
     
  15. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.005
    17.027
    113
    Vrouw
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  16. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Dames! We hebben de knoop doorgehakt en we gaan er nu voor, het is alleen even gokken wanneer mijn eisprong komt omdat mijn menstruatie deze maand pas vandaag is gestopt. Dat blijft gek, maar goed, het is voorbij.

    Ik zet mijn NOD nu op 8 november (andere NODs op de lisjt zijn niet echt up to date meer trouwens haah). Wat spannend!
     
    Tuttebelleke en Spectre vinden dit leuk.
  17. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    ♥ Zwanger worden 2e kindje♥

    Gestart
    Spectre - 28 jaar - ronde 13 - NOD 30 sept.
    neelatje - 37 jaar - ronde x (sinds mei '17) - NOD 27 juli
    Laura2705 - 36 jaar - ronde 10 NOD 5 augustus
    Visje79 - 40 jaar - ronde 12 (na MA aug ‘18) - nod 24 september
    Snies - 24 jaar - ronde 2 - nod 30 juli?
    Jennyve - 28 jaar - ronde 2 - nod 24 augustus
    Tuttebelleke - 33 jaar - ronde 5 - NOD 20 september
    Luisteraar - 31 jaar - ronde 1 - NOD n.n.b
    Akka - 27 jaar- ronde 1 - NOD 8 november?

    Zwanger! :)
    Poppy - 31 jaar - ronde 2
    LolaLisa - 27 jaar - ronde 4 (2e na mk)


    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam, leeftijd en rondetoe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg
     
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.005
    17.027
    113
    Vrouw
    Zwanger worden 2e kindje

    Gestart
    Spectre - 28 jaar - ronde 14 - NOD 28 oktober
    neelatje - 37 jaar - ronde x (sinds mei '17) - NOD 27 juli
    Laura2705 - 36 jaar - ronde 10 NOD 5 augustus
    Visje79 - 40 jaar - ronde 12 (na MA aug ‘18) - nod 24 september
    Snies - 24 jaar - ronde 2 - nod 30 juli?
    Jennyve - 28 jaar - ronde 2 - nod 24 augustus
    Tuttebelleke - 33 jaar - ronde 5 - NOD 20 september
    Luisteraar - 31 jaar - ronde 1 - NOD n.n.b
    Akka - 27 jaar- ronde 1 - NOD 8 november?

    Zwanger! :)
    Poppy - 31 jaar - ronde 2
    LolaLisa - 27 jaar - ronde 4 (2e na mk)


    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam, leeftijd en rondetoe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg
     
  19. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.005
    17.027
    113
    Vrouw
    Haha de lijst is inderdaad niet echt up to date:o: heb m'n nod gelijk ff aangepast en de lijst wat opgevrolijkt met kleurtjes
     
    Akka vindt dit leuk.
  20. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Zwanger worden 2e kindje

    Gestart
    Spectre - 28 jaar - ronde 14 - NOD 28 oktober
    neelatje - 37 jaar - ronde x (sinds mei '17) - NOD 27 oktober
    Laura2705 - 36 jaar - ronde 10 NOD 5 augustus
    Visje79 - 40 jaar - ronde 12 (na MA aug ‘18) - nod 24 september
    Snies - 24 jaar - ronde 2 - nod 30 juli?
    Jennyve - 28 jaar - ronde 2 - nod 24 augustus
    Tuttebelleke - 33 jaar - ronde 5 - NOD 20 september
    Luisteraar - 31 jaar - ronde 1 - NOD n.n.b
    Akka - 27 jaar- ronde 1 - NOD 8 november?

    Zwanger! :)
    Poppy - 31 jaar - ronde 2
    LolaLisa - 27 jaar - ronde 4 (2e na mk)


    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam, leeftijd en rondetoe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg
     

Deel Deze Pagina