Tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura2705, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    @Laura2705 ik heb de lijst aangepast, volgens mij sta je nu goed ;)
    Ik gebruik ook "my calendar" (Engelse versie) om mijn cyclus bij te houden. Wel handig.
     
    Laura2705 vindt dit leuk.
  2. Sunny37

    Sunny37 Actief lid

    11 dec 2017
    219
    146
    43
    Vrouw
    Hoeveel rondes zijn jullie bezig als ik vragen mag? Wij in ronde 1. Vorige keer was het bij ronde 2 raak. Alhoewel ronde 1 niet echt mee telde, want dat begonnen we laat mee.
     
  3. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    @Sunny37 Op de vorige pagina kun je ons lijstje zien met het aantal rondes:) Je mag jezelf ook toevoegen. En je was dan erg snel zwanger! Wat een luxe ;) Succes deze ronde!
    Ik ben al 2 jaar bezig en ben de tel kwijt :rolleyes:
     
  4. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Zwanger worden 2e kindje

    Gestart
    Spectre - 28 jaar - ronde 11
    neelatje - 37 jaar - ronde x (sinds mei '17)
    Laura2705 - 36 jaar - ronde 10
    Poppy - 31 jaar - ronde 2
    LolaLisa - 27 jaar - ronde 4 (2e na mk)

    Zwanger! :)



    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam, leeftijd en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg.
     
  5. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Ik doe ook graag met jullie mee! We zijn sinds maart ofzo bezig. Mijn cyclus is ronde de 32 dagen en relatief stabiel. In april in ronde 2 ben ik zwanger geworden, maar dit is met 7 a 8 weken een mk geworden helaas. Dus nu eerste menstruatie weer gehad en nu in ronde 2 na mk.

    Wat ik momenteel het lastigste vind is dat mijn dochter het alsmaar over baby’s heeft... geen idee hoe ze daar bij is gekomen, maar ze heeft het er continu over o_O
     
  6. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Welkom @LolaLisa, wat erg dat je een miskraam kreeg :( Gaat het nu een beetje?
    Hoe oud is je dochtertje? Was je met haar snel zwanger?
     
  7. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Dankje, ja het gaat wel. Voelt gewoon stom en ik heb dagen dat ik het er best wel moeilijk met heb. Maar het gaat wel goed verder. Kreeg bloedverlies op ochtend van eerste echo, dus voelde het wel al beetje aankomen.

    Onze dochter is nu ruim 1,5 en om eerlijk te zijn is ze ongepland/onverwachts of hoe je het noemen wilt gekomen :o:. Dus dat was vrij onverwachts en ben dus de vorige keer nooit bewust met cyclussen enz bezig geweest
     
  8. Laura2705

    Laura2705 Lid

    12 feb 2017
    57
    6
    8
    @LolaLisa welkom! Echt super vervelend dat je een miskraam hebt gekregen. Snap dat er dagen zijn dat je het er moeilijk mee hebt, bij ons was de eerste een miskraam! Je lichaam pakt je cyclus wel weer snel op dat is fijn. Hopelijk ben je snel zwanger

    Leuk dat je ook een dochtertje hebt van bijna dezelfde leeftijd als mijn dochtertje.
     
  9. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Hoezo voelt het "stom"? In vond miskramen echt heftig, en nog steeds soms moeilijk wanneer ik eraan denk.. Het heeft echt tijd nodig :$ Maar inderdaad fijn dat je lichaam zelf wist wat te doen.
    En heerljijk "onverwachts" zwanger, of niet? ;) Ik zou het echt willen!!! :D
     
  10. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik meld mij hier ook! :D

    Waar de eerste spontaan kwam, ben ik nu begonnen aan een nieuwe ronde met clomid.. De vorige ronde sloeg niet aan met 50 mg.
    Hopelijk met 100 mg meer geluk.

    Dus als ik de rondes pak met clomid is dit ronde 2. Ivm pcos

    Snies-24jaar-ronde2
    Kan iemand mij erbij zetten? :)
     
    Laura2705 en Spectre vinden dit leuk.
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.027
    17.040
    113
    Vrouw
    Zwanger worden 2e kindje

    Gestart
    Spectre - 28 jaar - ronde 11
    neelatje - 37 jaar - ronde x (sinds mei '17)
    Laura2705 - 36 jaar - ronde 10
    Poppy - 31 jaar - ronde 2
    LolaLisa - 27 jaar - ronde 4 (2e na mk)
    Snies - 24 jaar - ronde 2


    Zwanger! :)



    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam, leeftijd en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg.
     
  12. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Zwanger worden 2e kindje

    Gestart
    Spectre - 28 jaar - ronde 11
    neelatje - 37 jaar - ronde x (sinds mei '17)
    Laura2705 - 36 jaar - ronde 10
    Poppy - 31 jaar - ronde 2
    LolaLisa - 27 jaar - ronde 4 (2e na mk)
    Snies - 24 jaar - ronde 2
    Visje79 - 40 jaar - ronde 10

    Zwanger! :)



    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam, leeftijd en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg
     
  13. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ik klets ook graag mee. 40 jaar. Zoon van 1,5. Gestart toen hij vijf maanden was, 2e ronde raak, helaas een MA. Sindsdien wil het niet meer lukken, terwijl ik van hem ook in ronde 3 zwanger was. Gezien leeftijd en dus wel haast..... toch maar een verwijzing gevraagd naar fertiliteitsarts. Formulieren teruggestuurd en nu wachten op eerste afspraak. Deze ronde proberen zonder ovutesten en minder seks. Vorige rondes om de dag, elke dag, 6x in 9 dagen geen effect. Nu dan maar proberen om rond eisprong twee keer seks te hebben. En begin van de week even om zaadjes even te verversen :roflmao:. Cyclus is regelmatig en merk altijd aan slijm wel wanneer mijn piek is, nog nooit verrast daarmee. Dus zonder moet prima kunnen.
     
    Laura2705, LolaLisa en Spectre vinden dit leuk.
  14. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Welkom @Snies en succes deze ronde!
    @Visje79 jou ken ik al van een andere topic, leuk je ook hier komt kletsen :D Wanneer wordt je afspraak met een fertiliteisarts gemaakt? Ik heb die van mij verplaatst naar 31 juli, dus een weekje eerder. Hoe sneller, hoe beter ;)

    Is er al iemand op het wachtbankje? Hier pas komend weekend eisprong, NOD verwacht ik 27 juli... hopend dat de afspraak 4 dagen later niet nodig zal zijn :p
     
    Spectre vindt dit leuk.
  15. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Geen idee, denk dat ik deze week een afspraak via de post krijg, wel dikke kans dat ik dan niet kan vanwege werk, dan moet ii het verzetten, hopelijk wel op korte termijn. Wil echt weten of het nog zinvol is om zelf door te gaan, of dat er zsm ingegrepen moet worden (slecht zaad, overgang, schildklier (wel geprikt al, tsh 1, maar best laag t4, dus nu daar weer ongerust over :roflmao:))
    31 juli al, dat is snel! Hopelijk brengt het jullie iets! Of wordt jullie iets gebracht bij voorkeur door de ooievaar!
     
    neelatje vindt dit leuk.
  16. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Nou ja, kon ik maar kiezen, doe maar de oeivaar ;)
    Dat allemaal wil ik ook gecheckt hebben. Manlief had al zijn zwemmers ingeleverd voor onderzoek, ben benieuwd naar de resultaten. Ik weet dat ik vanzelf zwanger kan worden maar wellicht zit er nog ergens wat restwefsel over van de laatste miskraam, wie weet... (had toen een curretage). Dus eingelijk hoop ik voor een hysteroscopie. Na mijn eerste miskraam had ik die ook en daarna was ik binnen 3 maanden blijvend zwanger :rolleyes:
     
  17. LolaLisa

    LolaLisa Bekend lid

    14 apr 2017
    516
    425
    63
    Het klopt wat je zegt, het heeft ook echt tijde nodig. Maar het voelt gewoon stom dat mijn lichaam faalt en dat het miskraam werd. En het voelt nu stom dat ik anders al hele tijd zwanger was en nu weer opnieuw moet beginnen zegmaar. Miskramen zijn gewoon stom :o:

    Maar om positief te blijven, mijn vruchtbare periode komt eraan! Dus komende dagen gaan we klussen, deze keer om de dag ipv iedere dag :cool:
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  18. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Bij de eerste ronde had ik echt enorm veel bijwerkingen, en nu voel ik helemaal niets.
    Gisteren was de laatste dag van tabletjes slikken dus dag 21 (22 juli) weer bloed laten prikken.
    Dan afwachten of ik nu wel een eisprong heb gehad deze ronde en misschien dan pas weer plaats nemen op het wachtbankje.

    Eerst de aankomende dagen het maar gezellig maken, zonder dat het spontane eraf gaat.
    Gek genoeg ben ik er nu veel minder mee bezig dan de vorige ronde. Misschien omdat ik mezelf niet teleurstellen wil ofzo. :)

    Zitten er hier meerdere aan de clomid?
     
  19. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    We gaan 31 juli naar fertiliteitsarts. Zelfde dag als jij @neelatje
     
  20. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    In die zin vind ik het ook stom, hoor :$ Ik snap niet waarom zoiets als miskraam bestaat o_O Hierbij ook vruchtbare dagen! Veel plezier met klussen! ;)
     
    LolaLisa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina