nod

Discussion in 'Zwanger worden' started by sterr, May 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sterr

sterr Actief lid

Apr 27, 2008
    213
    0
    0
    even een vraagje

Ik zit nu in ronde 3
    1e ronde kwamen de :evil: na 27 dagen en de 2e ronde opeens pas op dag 34 moet ik nu van me langste cyclus uit gaan of toch van de 28 dagen die ik tijdens me pil altijd had.
    Ik weet dat ik de 16e dag me eisprong heb gehad en voor zover ik weet word je altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld dus dan zou me nod de 30 dag zijn toch?
    Weet iemand hier misschien meer over?

Ik heb wel al een goede week steken in me buik (rechts in de buurt van me blinde darm)
    Meestal heb ik dat tijdens me eisprong maar dat verwijnd dan na een dag of 2.
    Ook heb ik de laaste 3 x tijdens het vrijen erg pijn in me buik.

Kan dit betekennen dat er een kans is dat ik zwanger ben of zijn het begin symptonen van me ongesteldheid.

We hebben 2 dagen voor me eisprong geklust.

liefsz

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Hey meis

Je ongi hoeft niet 14 dagen na je ei te komen
    dat is het gemiddelde maar het ligt tussen de 14 en 18 dagen, soms korter en sons langer
    mijn laatste ongi was 10 dagen na ei dus dat is echt bij iedereen anders
    En ik zou uitgaan van je langste cyclus
    Je moet nooit uitgaan van de cyclus van je pil omdat er dan geen ovulatie optreed en een pilbloeding geen echt menstruatie is
    Ik zou het gewoon even afwachten en aankijken wat je lichaam en je cyclus doet
    je hebt grote kans dat je lichaam nog aan het ontpillen is en dan is er geen touw aan vast te knopen

Suc-6 ermee ;)

3. sterr

sterr Actief lid

Apr 27, 2008
    213
    0
    0
    heey twigger,

Bedankt voor het reageren (toch nog iemand)
    Ik dacht eigelijk wel dat ik van me langste cyclus uit moest gaan , maar had ergens gelezen dat je nod 14 dagen na je eisprong is vandaar dat ik het ff niet meer wist.
    Maar je zei al dat dat kan verschillen.
    Ik moet nog maar ff een paar dagen geduld hebben.

Ik zie trouwens dat we nog even lang moeten tot onze nod.
    SPANNEND :D

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Ja bij sommige meiden is dat wel zo dat je ongi word 14 dagen later je ei en 14 dagen later je ongi
    maar er zijn maar 20% van de vrouwen die zon mooie cyclus hebben
    en ja ik ben daar 1 van
    ik ben 6 mei ongi geworden 20 mei had ik mn ei en 3 juni wordt ik ongi als ik niet zwanger ben, daar kan ik de klok op gelijk zetten
    Maar er zijn ook meiden die pas na 3 maanden weer ongi worden na het stoppen van de pil
    ik heb er zelfs 1 hier gezien op t forum die pas na 152 dagen ongi werd.
    Dus het is gewoon afwachten wat je lichaam doet.;
    daarom wordt er ook aangeraden om eerst een paar cyclussen af te wachten voordat je zwanger probeert te raken om je cyclus te leren kennen
    maar dat doen er ook niet veel (deed ik ook niet)
    En ja idd wij zitten al bijna aan onze nod
    Ben benieuwd wat er bij jou gebeurd, ik zal je in de gaten houden
    Kom anders naar het NOD forum van juni
    Daar zitten we met zn allen daar krijg je ook meer antwoorden op je vraag en kan je een hoop lezen en zeker leren :D

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Ster,
    Dit topic hoort eigenlijk bij de NOD fora. Zoals Twigger al zegt, sluit je bij de meiden aan. Je kan er veel steun en herkenning vinden.

Doe ik deze op slot.

Succes met zwanger worden.

Groetjes
    Elvira

Share This Page